Hat nyelven, harmincegy országból fogadnak hívásokat az Emirates légitársaság budapesti ügyfélszolgálati központjában. Az éppen négy éve harminc munkatárssal indult, jelenleg már száztíz ügyfélszolgálati dolgozóval működő szolgáltatócentrum teljesítményét példázza, hogy miközben havonta 45 ezer hívást fogad és 5,5 ezer repülőjegyet értékesít, a budapesti munkatársak már nemcsak foglalásokat rögzítenek, hanem akár elveszett tárgyak megkeresésében és célba juttatásában is segítenek. A budapesti Emirates-központban a magyarok mellett már német, amerikai, brit, nigériai, chilei, dél-afrikai, olasz, svájci, ír, belga, svéd, osztrák, dán, norvég, finn, török, mexikói, orosz, horvát, kenyai, zambiai, argentin, bahreini, szaúdi, holland és görög utasok hívásait is fogadják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.