am | Most teljesedik csak ki a Land Rover Defender választéka, rendelhető a 90-es jelzésű rövid karosszéria, a Hard Top nevű haszonjármű. A P400e jelzésű plug-in hibrid hajtás a 110-es jelzésű hosszabb karosszériában választható, ennél a 2,0 literes turbómotor mellett egy 143 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, a rendszerteljesítmény 404 lóerő. Az elektromos hatótávolság akár 43 kilométer is lehet, szériában Mode 3 töltőkábelt adnak, a Mode 2 (konnektor) kábel feláras – ezzel 7 óra alatt lehet feltölteni a teljesen lemerül telepet, egyébként akár 50 kilowattos villámtöltés is igénybe vehető. A hálózatról tölthető hibrid változat 3 tonnát vontathat, az összes többi motorváltozat 3,5 tonnás vontatási kapacitású. Új a választékban a 3,0 literes soros hathengeres turbódízel, amely váltja a D200 és D240 jelzésű 2,0 literes dízelt. Alapesetben 200 lóerő/500 newtonméter, a D250-nél 249 lóerő/570 newtonméter, a D300-nál 300 lóerő/650 newtonméter a teljesítmény, a lágy hibrid hathengeresek egyébként takarékosabbak a korábbi négyhengereseknél. Új a felszereltségek között az X-Dynamic: feketére fényezett karosszériadíszek teszik sportosabbá a megjelenést, az üléskárpitot Robustek nevű strapabíró szövetből készítik, és egyediek az utastér belső díszei is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.