BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hathengeres dízelre vált a Defender

am | Most teljesedik csak ki a Land Rover Defender választéka, rendelhető a 90-es jelzésű rövid karosszéria, a Hard Top nevű haszonjármű. A P400e jelzésű plug-in hibrid hajtás a 110-es jelzésű hosszabb karosszériában választható, ennél a 2,0 literes turbómotor mellett egy 143 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, a rendszerteljesítmény 404 lóerő. Az elektromos hatótávolság akár 43 kilométer is lehet, szériában Mode 3 töltőkábelt adnak, a Mode 2 (konnektor) kábel feláras – ezzel 7 óra alatt lehet feltölteni a teljesen lemerül telepet, egyébként akár 50 kilowattos villámtöltés is igénybe vehető. A hálózatról tölthető hibrid változat 3 tonnát vontathat, az összes többi motorváltozat 3,5 tonnás vontatási kapacitású. Új a választékban a 3,0 literes soros hathengeres turbódízel, amely váltja a D200 és D240 jelzésű 2,0 literes dízelt. Alapesetben 200 lóerő/500 newtonméter, a D250-nél 249 lóerő/570 newtonméter, a D300-nál 300 lóerő/650 newtonméter a teljesítmény, a lágy hibrid hathengeresek egyébként takarékosabbak a korábbi négyhengereseknél. Új a felszereltségek között az X-Dynamic: feketére fényezett karosszériadíszek teszik sportosabbá a megjelenést, az üléskárpitot Robustek nevű strapabíró szövetből készítik, és egyediek az utastér belső díszei is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.