Új vezetőt, Vámosi Attilát nevezte ki a DVM group kommunikációs és marketing osztályának élére Massányi Tibor, a cég ügyvezető partnere. Az új igazgató hatéves építőiparban szerzett tapasztalatát adja hozzá a társaság tudásbázisához – közölte a cégcsoport. 

Fotó: Hargitay Oliver

A DVM group márkaépítési folyamatának keretében újította meg a kommunikációs és marketing osztályát. A vállalatcsoport az idei évet már egy új cégstratégia mentén kezdte meg, ebben meghatározó szerep jut a kommunikációs területnek is. Az új típusú fejlődési irány többek között azt a célt szolgálja, hogy a társaság piacorientált stratégiai célkitűzései még nagyobb hatékonysággal valósuljanak meg.

A cég már nem csak kiszolgáló apparátusként tekint erre a területre, hanem az üzletszerzés meghatározó elemeként. A dinamikusan fejlődő építőipari környezetben az integrált szolgáltatásoké a jövő, éppen ezért a vállalati struktúrát – ezzel együtt a kommunikációs területet – is úgy alakítjuk ki, hogy ennek szolgálatában álljon

– hangsúlyozta Massányi Tibor.

 A DVM group integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújt már több mint 26 éve Magyarországon, több budapesti prémium iroda, szálloda és luxus lakóingatlan tervezésében és megvalósításában vett részt. Referenciáik közé tartozik az Eiffel Palace irodaház, a vegyes funkciós Szervita Square épülete, vagy az egykori tőzsdepalota, a Váci 1 is.