A NUMA Group, Európa egyik vezető digitális idegenforgalmi szolgáltatója bejelentette a magyar piacra lépését. Elsőként 170 egységből álló innovatív szálláshelyet nyit Budapest szívében, ezzel tovább erősítve jelenlétét a kelet-közép-európai régióban. A projekt a közép- és délkelet-európai ingatlanpiac meghatározó befektetőjével és fejlesztőjével, a GTC-vel partnerségben valósul meg, amely a vállalat első idegenforgalmi célú ingatlanbefektetése. Az új ingatlan Budapest pezsgő Erzsébetváros negyedében, a Klauzál utca 8–10. szám alatt található. A Prágában lévő öt és a Bécsben üzemelő három ingatlant követően a budapesti beruházással a NUMA újabb mérföldkőhöz érkezett a közép-európai sikertörténetében.
A NUMA budapesti fejlesztése egy 19. századi épületben kap helyet, amelyben a teljes körű felújítás során a történelmi hangulatot modern dizájnnal és a NUMA saját fejlesztésű, innovatív technológiai megoldásaival ötvözik.
A vállalat és a GTC közös munkája a fenntartható városfejlesztés iránti elkötelezettségüket tükrözi. Az épület átalakításával a NUMA a meglévő ingatlanok fenntartható hasznosításának fontosságát hangsúlyozza, miközben csökkenti a környezeti terhelést és hozzájárul Budapest épített örökségének fenntartásához.
„Ez az együttműködés az első befektetésünk az idegenforgalmi célú ingatlanok piacán, amellyel tovább bővítjük az ingatlanportfóliónkat
– nyilatkozta Nagy Gyula, a GTC vezérigazgatója. – Az idegenforgalomba való belépésünkkel a fejlődő piaci igényekre reagálunk, miközben magas hozamú, rugalmas eszközökkel erősítjük befektetéseinket. Ez a partnerség lehetőséget teremt arra, hogy ingatlanfejlesztési tapasztalatunkat egyesítsük a NUMA bizonyítottan kiváló ingatlanüzemeltetési szakértelmével és technológiaalapú megoldásaival.”
„Az erzsébetvárosi ingatlan hűen tükrözi a NUMA filozófiáját, amely a történelmi karaktert modern vendégszeretettel ötvözi.
Ez a nyüzsgő, kulturális és történelmi szempontból is izgalmas városrész tökéletes helyszínt biztosít vendégeink számára, hogy Budapest autentikus oldalát ismerhessék meg” – foglalta össze a projekt küldetését Ladislav Szabo, a NUMA magyarországi igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.