Akár még jól is jöhet a Coca-Cola Magyarországnak az a gyártási hiba, amelynek következtében a Coca-Cola Light italokat tartalmazó palackok tetejére a cég egy másik márkájának, a Zerónak a fekete kupakja került, és amelyről először a Világgazdaság számolt be.
Egy ilyen hiba elsőre mindig negatívnak tűnik, hiszen a fogyasztók bizalma könnyen megrendülhet. Ugyanakkor a gyors és őszinte kommunikáció, valamint a megfelelő problémakezelés fordíthat a helyzeten. Ha a Coca-Cola megfelelően kezeli a helyzetet – elismeri a hibát, hatékony intézkedéseket tesz, és nyitott marad a fogyasztók felé –, akár a márka hitelességét is erősítheti
– mondta ifj. Tóth György marketingszakértő a Kemmának, a Komárom-Esztergom vármegyei hírportálnak, amely azt követően szólaltatta meg a marketingszakembert, hogy lapunk megírta, egy hiba következtében a közelmúltban a Coca-Cola Light termékek 0,5 literes és 1,75 literes PET-kiszereléseire Coca-Cola Zero logóval ellátott fekete csavarzár került.
A szakember szerint egy ilyen eset akár egy rejtett marketingfogás is lehet.
Az ikonikus márkák előnye, hogy sok esetben már mély érzelmi kötődés alakult ki irántuk, ami segíthet átvészelni a nehéz időszakokat. Azonban ez nem jelenti azt, hogy a hibák következmények nélkül maradhatnak. A fogyasztók ma már gyorsan reagálnak, és az átláthatóságot várják el. Ha a Coca-Cola jól kezeli a helyzetet, hosszú távon még erősebben kerülhet ki belőle – tette hozzá ifj. Tóth György.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.