Jól jöhet ki a kupakbakiból a Coca-Cola
Akár még jól is jöhet a Coca-Cola Magyarországnak az a gyártási hiba, amelynek következtében a Coca-Cola Light italokat tartalmazó palackok tetejére a cég egy másik márkájának, a Zerónak a fekete kupakja került, és amelyről először a Világgazdaság számolt be.

Egy ilyen hiba elsőre mindig negatívnak tűnik, hiszen a fogyasztók bizalma könnyen megrendülhet. Ugyanakkor a gyors és őszinte kommunikáció, valamint a megfelelő problémakezelés fordíthat a helyzeten. Ha a Coca-Cola megfelelően kezeli a helyzetet – elismeri a hibát, hatékony intézkedéseket tesz, és nyitott marad a fogyasztók felé –, akár a márka hitelességét is erősítheti
– mondta ifj. Tóth György marketingszakértő a Kemmának, a Komárom-Esztergom vármegyei hírportálnak, amely azt követően szólaltatta meg a marketingszakembert, hogy lapunk megírta, egy hiba következtében a közelmúltban a Coca-Cola Light termékek 0,5 literes és 1,75 literes PET-kiszereléseire Coca-Cola Zero logóval ellátott fekete csavarzár került.
A szakember szerint egy ilyen eset akár egy rejtett marketingfogás is lehet.
Az ikonikus márkák előnye, hogy sok esetben már mély érzelmi kötődés alakult ki irántuk, ami segíthet átvészelni a nehéz időszakokat. Azonban ez nem jelenti azt, hogy a hibák következmények nélkül maradhatnak. A fogyasztók ma már gyorsan reagálnak, és az átláthatóságot várják el. Ha a Coca-Cola jól kezeli a helyzetet, hosszú távon még erősebben kerülhet ki belőle – tette hozzá ifj. Tóth György.