Rekordszámú 329 pályázat érkezett idén Az év honlapja pályázatra. A zsűri kilencven pályázatot díjazott, harminc kategóriában – közölte a versenyt szervező Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat. Az év honlapja Abszolút díjat, idén a Sound of Mátra projekt érdemelte ki, de a Világgazdaság is elismerést kapott.
A díjakat 2025. március 5-én, a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Digital Marketing Forum szakmai konferencia keretében adták át ünnepélyes keretek között. Varga István László, a pályázat alapítója az átadón elmondta, hogy „megalapítása óta eltelt 23 évben számos olyan előremutató fejlesztésnek, nagyvállalati és kkv-sikernek lehettünk szemtanúi, amelyek meghatározóak voltak a hazai digitális ökoszisztéma alakulásában. A mesterséges intelligencia megjelenésével azonban egy újabb kihívással találtuk magunkat szembe, amely egyben lehetőség is, hogy megmutassuk, mi emberek mire vagyunk képesek”.
A Világgazdaság Média kategóriában vehetett át különdíjat, a letisztult megjelenése, funkcionalitása és tartalmai miatt.
„Óriási jelentőséggel bír szerkesztőségünk számára a most elnyert díj, hiszen a szakmai elismerés a bizonyítéka annak, hogy az út amelyen elindultunk jó irányba halad” – közölte Túrós-Bense Levente, a Világgazdaság főszerkesztője. Hozzátette:
A Világgazdaság gyökeres változásokon ment keresztül az elmúlt időszakban, nemcsak a tartalom és az arculat, hanem a technológiai háttér is megújult, hogy lépést tudjon tartani az egyre gyorsuló digitalizációs folyamatok kihívásaival.
Ezt ismerte el a szakmai zsűri is, hiszen a fő a vizsgált szempontok között a letisztult megjelenés, a funkcionalitás és a tartalom szerepelt.
A munka korántsem ért véget, hiszen célunk a folyamatos fejlődés, amelyeket a fejlesztések során érhetünk el, legyen szó tartalomról, technológiai innovációkról, vagy a mesterséges intelligencia elterjedésében rejlő kihívásokról. Mindezt annak érdekében tesszük, hogy minél hatékonyabban elérjük olvasóinkat és szélesítsük tartalmi palettánkat. Mindehhez a most elnyert díj további motiváló erőként hat munkánkra – mondta Túrós-Bense Levente.
A verseny fődíját, az Az év honlapja Abszolút díjat, idén a Sound of Mátra projekt kapta, amelyet a Mediator csapata álmodott meg. Ez az egyedülálló digitális élmény a természet és a zene harmóniáját önti interaktív formába, egyedi vizuális és akusztikus megoldásokkal. A zsűri kiemelte, hogy a weboldal tökéletes példája annak, hogyan lehet egy rendezvény digitális megjelenését élményszerűvé és emlékezetessé tenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.