BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Világgazdaság

Nem vész el egyetlen telefonhívás sem

A piacon most megjelent szolgáltatás beruházási költségek nélkül nyújt egy bármikor megváltoztatható hívásmenedzselő rendszert

„Havonta mintegy 30-40 panaszt kapunk a cégek telefonos elérhetősége, ügyfélszolgálata miatt” – mondta a Világgazdaságnak az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jogi tanácsadója.

Eitmann Norbert szerint főként a közüzemi és a telekommunikációs szolgáltatókat bírálják. Sok cég gyakorlatilag elérhetetlen, vagy hosszasan megvárakoztatják az ügyfeleket.

Eitmann felhívta a figyelmet, hogy a módosított fogyasztóvédelmi törvény értelmében a telefonos ügyfélszolgálatok alkalmazottainak ésszerű időn belül elérhetővé kell válniuk. A jogszabály azonban nem írja le, hogy ez valójában mennyi időt jelent.

Az OFE jogi tanácsadója szerint a cégek ritkán hajlandók beavatkozni a saját működésükbe, vagy logisztikai problémákkal küzdenek, és előfordul a nem fogyasztóbarát hozzáállás is. Az OFE felhívhatja a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) figyelmét a panaszokra, a hivatal eljárást indíthat működési rend megsértése miatt, bírságokat is kiszabhat. A telefonos ügyintézésre elvesztegetett pénzt azonban nem lehet visszaperelni.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek