Új fióki koncepciót vezet be Magyarországon az Erste Bank: az első, innovatív megoldásokkal működő értékesítési egység hétfőn nyit ki Újbudán, a Bartók Béla úton. A fiók nyitott térré válik, eltűnnek a papírok és a pultsorok, az ügyintézés felgyorsul, egyszerűsödik, és lecsökken az adminisztrációs idő.
Harmati László, a hitelintézet lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettese közölte: a fiókok szerepe a tanácsadás felé tolódik a klasszikus, adminisztratív funkcióktól, amelyek egyre inkább az elektronikus, online felületen intéződnek. Ez utóbbi kacspán megjegyezte, hogy az Erste Banknál a netbanki tranzakciók száma az elmúlt két évben két és félszeresére emelkedett, és az összes ügyfél több mint fele már digitálisan aktívnak tekinthető. „Nem hiszek azonban abban, hogy a digitalizáció eltüntetné a fiókokat a színről, hiszen a személyes kiszolgálás meghatározó eleme marad a banki szolgáltatásoknak” – hangsúlyozta Harmati László.
A vezérigazgató-helyettes közölte: mára közel egymillió ügyfél 1500-1600 milliárd forintnyi befektetését kezelik. A jelzálog-hitelezésben 14, a személyi kölcsönöknél pedig 13,5 százalékos az állomány alapján számított piaci részesedésük. A hitelkártyapiacon – darabszám alapján – 20 százalék feletti az Erste súlya.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.