Meglepő helyről, a brit reklámhatóságtól (Advertising Standards Agency – ASA) kaptak komoly fegyvert a brit használtautó-vásárlók, hiszen a hivatal rendelkezése értelmében azt is közölni kell velük, hogy korábban milyen célra használták az árucikket. Például ha az „egy tulajdonos” bérautócég volt, akkor arról tudnia kell a vásárlónak, ellenkező esetben a vételár 25–100 százalékát kell visszafizetnie az eladónak kárpótlásként. Az egész ügyet az indította el, hogy az Alfa Romeo cég tavaly két olyan autót értékesített „első tulajdonostól” jelzővel, amelyeken szerelőoktatást végeztek, illetve az importőr flottájában voltak. E tényről csak utólag szereztek tudomást a vásárlók, akik válaszul megalapították a Used Car Scandal nevű csoportjukat, mely aztán a reklámhatóságnál végigvitte az eljárást. Mostanáig mintegy kétszáz, hasonlóan megkárosított vásárló jelentkezett náluk. Az ASA szerint a váltott sofőrrel való használat nagyobb terhelést és kopást eredményez, mint az egy sofőr általi használat, ezért kell a tényt a vásárló tudomására hozni. A döntés nemcsak az importőrökre vonatkozik, hanem a flottakezelő cégekre is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.