A 3,2 milliárd forintos költséggel megvalósult, 250 személyes konferencia-központtal és 300 adag kapacitású étteremmel megépített szálloda üzemeltetésére az AccorHotels csoporttal kötött tízéves szerződést a tulajdonos.
A repülőtéri hotelek mindenütt speciálisak, mert a néhány órás tárgyalásra érkező üzletemberektől a légikikötők és légitársaságok személyzetén át a járatokat lekéső utasokig sokféle vendéget vonzanak – mondta Gerő János, a Wing vezérigazgató-helyettese, hangsúlyozva, hogy ingatlanfejlesztőként a hardvert alkották meg, a szoftver üzemeltetése az AccorHotels szakembereinek a dolga. Az öt kontinensen 36 millió hűségkártyás vendéget elérő cégcsoport economy szállodáinak magyarországi üzemeltetési igazgatója, Kollin Gergely elmondta, hogy a reptéri hoteleknél szokásos egy-két éjszakás vendégátlaggal számoltak, de a nyitás napjaiban meglepően sok olyan nappali vendég fordult meg náluk, akik messziről érkeznek, és aznapi továbbindulásukig csak felfrissülni akarnak a hotelben.
A rövid tapasztalatokból és foglalásokból az is látszik, hogy sokan foglalnak akár három éjszakára is szobát, bázisként használva a szállodát budapesti tárgyalásaikhoz. A szállodától 4,5-5 kilométer távolságra van az első hotel, vagyis járatkésések és -törlések esetén behozhatatlan helyzeti előnyben van az Ibis az utasok és a személyzet elhelyezésében. Speciális vendégkörnek számítanak azok az erdélyi utasok, akiknek a lakóhelyéhez a budapesti repülőtér közelebb van, mint a bukaresti, ők – az eltelt rövid időszak tapasztalatai szerint – továbbutazásaik előtt rendszeresen itt szállnak meg.