BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szakíthat a Wizz a poggyászcéggel

Kilátásba helyezte a magyar kötődésű Wizz Air diszkont-légitársaság a járatok földi kiszolgálására kötött szerződésének felmondását a Malév Ground Handlinggel – áll a légitársaság lapunkhoz eljuttatott közleményében. Ebben Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója a Malév Ground Handling eljárása miatt indult fogyasztóvédelmi vizsgálattal kapcsolatban közleményében leszögezte: működésével a Malév Ground Handling megsérti jogi kötelezettségeit, amikor a kihirdetettnél magasabb árat számít fel az utasoknak, vagy a Wizz Air kínálatában nem szereplő szolgáltatásokat ad el nekik. „A helyzet megoldásának érdekében minden lehetőséget megvizsgálunk, beleértve a szerződés felmondását is” – jelentette ki. Hangsúlyozta, hogy a Wizz Air szigorú követelményeket szab az utaskezelés területén, és elvárja, hogy kiterjedt hálózatán belül minden partnere eleget tegyen ezeknek. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium kedden jelezte, hogy Kara Ákos infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett a Malév Ground Handlinggel szemben, mert sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.