A közelmúltban csődöt jelentett a patinás New York-i áruház, a Barneys, ám egy brit online kereskedőportál megmentheti attól, hogy tönkremenjen – hivatkozik iparági értesülésekre a New York Post.
Az amerikai társaság augusztus hatodikán jelentett csődöt. Tárgyalások kezdődtek a vezetőség és a Farfetch között, és ha sikeresek lesznek a megbeszélések, megmenekül a zászlóshajónak számító áruház Manhattanben, ahol már 26 éve szolgálja ki a jómódú New York-iakat.
A Farfetch – amely egyebek mellett olyan luxusmárkák termékeit árulja weboldalán, mint a Gucci, a Karl Lagerfeld vagy a Chanel – még a csőd bejelentése előtt megkezdte az egyezkedést a Barneyszal, ám most felgyorsultak az események. A webáruház szándékának komolyságát jól mutatja, hogy a Farfetch állítólag rávette a Madison Avenue-n található áruház épületének tulajdonosát, hogy engedjen a bérleti díjból, és vegye vissza a tízemeletes épület mintegy 40 százalékát. Megegyezés egyelőre még nincs, de az eddig elért eredmények is fontosak, hiszen az áruház bérleti díja idén a duplájára emelkedett, és elérte a 30 millió dollárt – egyebek mellett ez volt az egyik fő oka annak, hogy a Barneys csődközeli helyzetbe került. Az áruház egyelőre nem kommentálta a híreket, a Farfetch szóvivője viszont egyenesen cáfolta a New York Post értesüléseit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.