Az ügynökségnek mintegy 14 millió dollárt kellene behajtania a Romline-tól, ennek fejében zárolta a Castor 1, a Danube Trade, a Trade Line, a Marosvásárhely, a Stal, valamint az Adjud nevű hajókat. Az utóbbin 15 ezer tonna, Oroszországból származó hengerelt áru található, amit az Adjud hajónak a Távol-Keletre kellett volna szállítania.
Aurel Stoica, a Matrózok Szabad Szakszervezetének vezetője elmondta az újságíróknak: az Adjud hajó csak azért kötött ki a konstancai kikötőben, hogy legénysége vizet, élelmiszert vegyen magához, és az Adjud néhány műszaki hibáját kijavítsák, aminek értékét a Romline társaság nem tudta kifizetni. Ebben az esetben a román cégnek, amely a hajó tulajdonosa, késedelmi kamatot kell majd fizetnie a megrendelőnek.
A romániai Romline hajózási társaságnak jelenleg 16 olyan hajója van, melyeket a világ különböző kikötőiben tartanak zárlat alatt, amiért maga a cég tartozik különböző partnereinek, vagy egy harmadik vállalat a követelő. A Romline adóssága mintegy 30 millió dollárra rúg, miközben a nem teljesített szerződések miatt mintegy 40 millió dolláros büntetést kellene kifizetnie.
Romániai kereskedelmi hajózás A romániai Bankaktívumok Ügynöksége bejelentette, hogy zárlat alá helyezi a Romline országos hajózási társaságnak a konstancai kikötőben található hajóit. Máthé Éva-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.