A kép ugyan kissé csalóka, de az bizonyos, hogy az elmúlt három hét egyértelműen Zámbó Jimmyé volt a nyilvánosságban. A múlt szombati temetésen sokkal kevesebben vettek részt, mint előzetesen várható volt (becslések szerint 7-10 ezren mentek el Csepelre a beharangozott 60-100 ezer helyett), a Jimmyvel korábban is sokat foglalkozó orgánumoknak azonban minden várakozáson felüli növekedést hozott a január.
Az adatokból az a következtetés szűrhető le, hogy a Jimmyt leginkább "futtató" sajtótermékek profitáltak legjobban a tragédiából és az ezt követő emlékezésdömpingből. A nyomtatott sajtóban a Blikk viszi el a pálmát. Tavalyi átlagosan 105 ezres, decemberi 113 ezres záró példányszáma már a halál másnapján 121 ezerre nőtt, a következő napon pedig beállította a 154 ezres csúcsot. Az eddigi három hét átlag 147 ezer körüli eladott példányt eredményezett. A Vasárnapi Blikk 2000. évi átlaga 115, decemberi teljesítménye 124 ezer volt, amely átlag 150 ezerre emelkedett; a temetés utáni napon valószínűleg 170-180 ezer darab kelt el belőle. A szintén Ringier-tulajdonú Mai Nap legalább 20 százalék növekményével együtt tehát az átlag hétköznapi 200 ezerrel szemben 250 ezer körüli bulvárlap kelt el.
A forgalomnövekedés ennél azonban nagyobb, mert például a Blikk megszokott 20-25 százalék remittendája öt százalék körülire esett. Szintén a Blikk kiadványa volt a Blikk Extra, a Jimmyről megjelent 16 oldalas, színes, mélynyomású különkiadvány, amelyből utánnyomással körülbelül 250 ezer fog elkelni. Hirdetési többletbevétele nem származott a kiadónak -- mondta el Pető Endre, a Ringier-H ügyvezetője --, részben kegyeleti okból: a Blikk Extrába nem szerveztek reklámot.
Csúcsdöntögető volt a Jimmy körüli felhajtás a televíziókban is. Az életében az RTL Klub házi sztárjának számító énekes halálával kapcsolatban e csatorna igyekezett a legtöbb nézőt magához vonzani. A temetés közvetítésére kizárólagos jogot szereztek a családtól. A szombat déli időben kiugróan sokan, átlagosan két és fél millióan nézték az élő adást, mind a teljes népességben, mind a 18--49 évesek között elsöprő arányban (78, illetve 75 százalékban) az RTL-t választották a televíziózók. (Az esti összefoglalót már 2,8 millióan követték figyelemmel.)
Az abszolút rekordot a Tv 2 érte el, a halál hetében a Dáridó helyére tett emlékműsort a négy éven felüliek közül 3,3 millióan látták, amely 60 százalék közönségrészesedés. A csatornának a temetésről készített, érthetően jóval szegényesebb tartalmú beszámolójára átlagban csak 1,3 millióan voltak kíváncsiak, s szintén a Tv 2 egyik pénteki egyórás összeállítása mondhatott a magáénak a "Jimmy-átlagtól" elmaradó nézettséget, 1,8 millió főt. A Magyar Televízió viszont valószínűleg utóbbi időbeli legsikeresebb műsorát sugározta a tragédia estéjén. A viszonylag késői óra ellenére másfél millióan nézték meg a Kettesben ismétlését. A köztévé másik emlékműsora már a szokásoshoz közeli, bár az átlagot meghaladó nézettséget, 9,6 százalékot, 875 ezer főt produkált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.