Megkezdődött az ismert francia Elle divat- és életmódmagazin várhatóan kora ősszel megjelenő magyar kiadásának előkészítése. A lapot az Adoc-Semic Kft. gondozza. Az erről szóló licencszerződést most véglegesítette a hazai kiadó és a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a forgalma és az érdekkörébe tartozó kiadványok száma alapján a legnagyobb nemzetközi kiadók között jegyzett, Magyarországon eddig főként a lapterjesztésben érdekelt Hachette Filipacchi. A mind ez ideig a világ összesen 33 országában jelen lévő Elle Franciaországban hetente jelenik meg, nemzetközi mutációi pedig havi rendszerességűek. A magyar kiadás a harmincnegyedik lesz a sorban -- tájékoztatta a Világgazdaságot Zselinszky Tibor, az Adoc-Semic kiadó igazgatója. A magát a divatra és a szépségápolásra összpontosító trendmagazinként meghatározó magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban pedig nemzetközi (a francia eredeti mellett elsősorban a brit, az olasz, a német és az amerikai Elle-mutációkból átvett) tartalomra és képanyagra épül, de a magyar megjelenésről szóló megállapodás értelmében más kiadások teljes nemzetközi anyagához is korlátozás nélkül hozzáférhet a magyarországi szerkesztőség, és szintén rendelkezésre állnak az Elle lakberendezési és konyhaművészeti különszámai. A lap induló példányszáma hetvenezer, terjedeleme 140 oldal lesz, de a kiadó tervei szerint mindkettő fokozatosan növekedhet.
A cseh kiadás nyolcvanezer példányban kel el, az olasz és török Elle terjedelme pedig folyamatosan 300 oldal fölött van. A növekedés természetesen a hirdetési piac függvénye is, a magyar Elle indulásakor terjedelméből mintegy 25 százalékot kíván megtölteni versenyképes (1 millió forint körüli) áron kínált hirdetésekkel.
A Világgazdaság információi szerint az Elle-hez hasonlóan ugyancsak A és B státusú, 25 és 40 éves (illetve részben magasabb) kor közötti olvasóközönségnek indítja hamarosan útjára a MAP (Marquard--Attica--Playboy) Magazin Kiadó Kft. Madame Figaro címmel havonta megjelenő női lapját. Utóbbi alapja a francia Hersant által kiadott Le Figaro napilap egyik nyílt, lapárusi forgalomba nem kerülő ingyenes hétvégi melléklete, amely az anyalap szombati számában jut el az olvasókhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.