Az év eleje óta tartó árleszállítás már érezhető az M&S üzleteinek a forgalmában -- tájékoztatta a Világgazdaságot az M&S-, az S Modell-és a Mura-üzleteket működtető S Modell Rt. vezérigazgatója. Jüttner Katalin szerint az idei kilátások biztatóak, de elégedett a cég a tavalyi eredményekkel is. Miközben a múlt évben a textilkereskedelem általában esett, az S Modell forgalma szinten maradt, az M&S-é csekély mértékben nőtt is -- mondta a vezérigazgató, konkrét adatok ismertetése nélkül. A Westend üzletközpontban lévő Mura-boltban -- amely szintén az S Modell tulajdona -- az idei év első három hónapjában 20 százalékkal nőtt az értékesítés a tavalyi esztendő azonos időszakához képest.
Miközben az M&S inkább a középréteg áruháza kíván lenni, a társaság többi boltja a márkás termékek forgalmazására helyezi a hangsúlyt: a tehetősebb 25--45 közötti "irodista" nőket célozzák meg, akik szeretik az elegáns, visszafogott stílust, az egyedi darabokat. E filozófia jegyében a cég tavaly el-, illetve bérbe adta gazdaságtalanul működő vagy nem elég színvonalas kínálattal jelentkező üzleteit. Viszont március elején újabb exkluzív üzletet nyitott a Westendben Dream néven, itt az olasz Vestebene cég kollekcióit árusítják.