BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bővíti vevőkörét a Marks & Spencer

Szélesíteni kényszerül vevőkörét a hazai Marks & Spencer (M&S), ezért összes termékét a jövőben is a januárban 15-20 százalékkal csökkentett áron kínálja -- tájékoztatta lapunkat az M&S láncolatot franchise-rendszerben működtető S Modell Kereskedelmi Rt. vezérigazgatója. A cél az, hogy a minőségi női és férfiruházati cikkeket az alacsonyabb jövedelmű középréteg is meg tudja engedni magának.

Az év eleje óta tartó árleszállítás már érezhető az M&S üzleteinek a forgalmában -- tájékoztatta a Világgazdaságot az M&S-, az S Modell-és a Mura-üzleteket működtető S Modell Rt. vezérigazgatója. Jüttner Katalin szerint az idei kilátások biztatóak, de elégedett a cég a tavalyi eredményekkel is. Miközben a múlt évben a textilkereskedelem általában esett, az S Modell forgalma szinten maradt, az M&S-é csekély mértékben nőtt is -- mondta a vezérigazgató, konkrét adatok ismertetése nélkül. A Westend üzletközpontban lévő Mura-boltban -- amely szintén az S Modell tulajdona -- az idei év első három hónapjában 20 százalékkal nőtt az értékesítés a tavalyi esztendő azonos időszakához képest.
Miközben az M&S inkább a középréteg áruháza kíván lenni, a társaság többi boltja a márkás termékek forgalmazására helyezi a hangsúlyt: a tehetősebb 25--45 közötti "irodista" nőket célozzák meg, akik szeretik az elegáns, visszafogott stílust, az egyedi darabokat. E filozófia jegyében a cég tavaly el-, illetve bérbe adta gazdaságtalanul működő vagy nem elég színvonalas kínálattal jelentkező üzleteit. Viszont március elején újabb exkluzív üzletet nyitott a Westendben Dream néven, itt az olasz Vestebene cég kollekcióit árusítják.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.