Fennállása óta a tavalyi volt a legjobb év a Hugo Boss történetében, a cég árbevétele 23 százalékkal, 1,8 milliárd márkára nőtt, az üzemi eredmény 48,9 százalékkal, 214 millióról 319 millióra emelkedett. Az idén ennél szerényebb eredményekre számítanak, a forgalom várhatóan 16 százalékkal, 2,1 milliárd márkára nő.
A társaság ambiciózus elnöke, Werner Baldessarini az idén 73 új Boss Woman boltot kíván nyitni világszerte, de bővíteni akarja a férfi-üzlethálózatot is. A női kollekcióból ebben az évben 100 millió márkás forgalomra számítanak. Jó üzletnek ígérkezik a női Boss cipők, valamint a Hugo márkanévre hallgató férfi- és női fehérneműk licencének eladása. De a Boss-főnök a luxuskategóriát sem hagyja ki, a Baldessarini márkával a csúcsra tör a könnyűnek egyáltalán nem nevezhető női divatterepen.
Az olasz Marzotto textilipari csoport többségi tulajdonában lévő német cégnek a férfiruházati piacon is nagyszabású tervei vannak. A tavaly a törökországi Izmirben létrehozott gyárban a tervezettnél előbb elérték a célt, a napi 1600 öltöny előállítását, s az év végéig 2200-ra nő a termelés. Viszont németországi gyárból csak napi 800 öltöny kerül ki, azaz a Boss forgalmának mindössze nyolc százaléka németországi termék.
Németország másik vezető divatcége, az Escada elsősorban a kiegészítőkkel célozza meg a világpiacot. Az exkluzív női divatban elsőnek számító vállalat saját márkájú táskákat, öveket és cipőket akar piacra dobni, s szeretne felzárkózni a versenytársakhoz. A kiegészítők ugyanis nagyobb hasznot hoznak, mint a ruházati termékek. Jól látszik ez a két nagy riválisnál, a Guccinál és a Pradánál, ahol a forgalom java részét a kiegészítők teszik ki: náluk 500, illetve 750 millió eurós a forgalom, míg az Escadánál 22 millió. Ezt az arányt szeretnék a következő három évben 80 millióra, azaz a konszern teljes forgalmának 29 százalékára növelni.