Az on-line reklámpiac bevétele Magyarországon tavaly meghaladta a másfél milliárd forintot. Az on-line reklámozás rövid hazai történetében az International Data Corporation (IDC) prognózisa szerint 2002-ig robbanásszerű növekedésre lehet számítani. A 43 országban tevékenykedő, a világ egyik vezető információtechnológiai elemzéssel és piackutatással foglalkozó cégeként elismert IDC áprilisban A magyar on-line reklámpiac címmel adott ki tanulmányt. Az év első felének folyamatait elemezve megállapítják, hogy bár a növekedés üteme várhatóan csökken, a piac éves bővülése így is számottevő lesz. A teljes reklámpiaci tortából tavaly 1,59 milliárd forinttal mindössze egy százalékot képviselő on-line reklámozásból származó bevétel az IDC elemzőinek várakozása szerint az elkövetkező két évben megnégyszereződik, 2002 és 2005 között pedig kétszeresére növekszik. A kutatók szerint a magyar on-line reklámpiacot nagyfokú koncentráció jellemzi. A médiatulajdonosok kis csoportja, valójában három cég (a Telnet, az Index és az Origo) birtokolja a piac háromnegyedét. A folyamatosan növekvő internetellátottság és az elektronikus kereskedelem fejlődésének eredményeképpen egyre többen használják majd a virtuális hálót, ami egyenesen vezet el az on-line hirdetők és befektetők táborának növekedéséhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.