Tavaly lapeladásból és hirdetésekből a Time magazinnak 962,7 millió, a Newsweeknek 594,2, a US News and World Reportnak (USN) pedig 355 millió dollár bevétele származott. Ez év első felében az impozáns számok -- és velük a fenti lapok -- veszélybe kerültek. A helyzet a második negyedévben sem javult -- jelenti az Advertising Age (AdAge).
A lap információi szerint a fizetett hirdetési oldalak száma a Time-ban 23,9, a Newsweekben 22,1, a USN-ben pedig 17,2 százalékkal esett vissza. Ugyanakkor változatlan a példányszám: egyedül a Time-nak heti 3,9 millió előfizetőt kiszolgálva kell kifizetnie a papír- és a nyomdaszámlát.
Az AdAge értesülése szerint a USN fontolgatja, hogy a lap tematikájának súlypontját a tudományok és a történelem felé mozdítsa el. A Szovjetunió széthullása óta megcsappant a világpolitika iránti érdeklődés, de a belpolitika jelentősége is csökkenőben van -- véli Mort Zuckerman, a USN tulajdonosa. Ám cáfolta a hírt, miszerint lapja a heti megjelenésről havira térne át.
Egyes sajtópiaci elemzők mégis ebben az irányban vélik felfedezni az egyik lehetséges menekülési útvonalat. Véleményük szerint az olvasótábor hűségének alapja a kulturális azonosulás, ami -- havi folyóiratba illően -- még inkább részletező-elemző cikkekkel hosszú távon konzerválható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.