A General Motors olyan embert ültetett a fejlesztésekért felelős részleg vezetői székébe, aki már bebizonyította: képes életet lehelni egy értékesítési nehézségekkel küszködő társaságba -- számol be a Handelsblatt. Robert Lutz 1986--1996 között elévülhetetlen érdemeket szerzett a Chrysler konszern fellendítésében. A sportterepjárók és minibuszok gyártását "futtatta", s ezzel igen jó lóra tett, hiszen ez a két üzletág az általános pangás közepette még mindig jövedelmezőbb, mint a limuzinok értékesítése.
A General Motors és olasz partnere, a FIAT egyébként összesen 590 millió dollárt kínált július elején a dél-koreai Daewoo Motor autógyárért -- számol be az MTI. A szöuli sajtó értesülése szerint az összeg nagyságrendekkel elmarad a Ford kínálta 6,9 milliárd dollártól, de a Ford még tavaly szeptemberben visszavonta ajánlatát, és már nem kíváncsi a Daewoo Motorra. Állítólag a GM és a FIAT is 4 milliárdot kínált még tavaly nyáron, de ezt a számot soha semmilyen forrásból nem erősítették meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.