A General Motors olyan embert ültetett a fejlesztésekért felelős részleg vezetői székébe, aki már bebizonyította: képes életet lehelni egy értékesítési nehézségekkel küszködő társaságba -- számol be a Handelsblatt. Robert Lutz 1986--1996 között elévülhetetlen érdemeket szerzett a Chrysler konszern fellendítésében. A sportterepjárók és minibuszok gyártását "futtatta", s ezzel igen jó lóra tett, hiszen ez a két üzletág az általános pangás közepette még mindig jövedelmezőbb, mint a limuzinok értékesítése.
A General Motors és olasz partnere, a FIAT egyébként összesen 590 millió dollárt kínált július elején a dél-koreai Daewoo Motor autógyárért -- számol be az MTI. A szöuli sajtó értesülése szerint az összeg nagyságrendekkel elmarad a Ford kínálta 6,9 milliárd dollártól, de a Ford még tavaly szeptemberben visszavonta ajánlatát, és már nem kíváncsi a Daewoo Motorra. Állítólag a GM és a FIAT is 4 milliárdot kínált még tavaly nyáron, de ezt a számot soha semmilyen forrásból nem erősítették meg.