Mint kiderült, a kampányt szervező müncheni DCM Dialog ügynökség csomagolt be vitamint, hogy így figyelmeztessen egyes autótulajdonosokat az időszerűvé váló garanciális vizsgálatra.
A címzettek idegenkedése miatt függesztette fel az Always Maxi Pad intimbetét mintáinak kiküldését is Csehországban és Szlovákiában a Procter and Gamble. A Nissan pedig lemondott annak a 250 példányban már legyártott reklámajándéknak a levélbeli terjesztéséről, amelynek első példányai közel száz címzett visszautasító telefonhívását váltották ki.
A világszinten közel 600 milliárd dolláros direkt üzletág jövőjéért a piaci minden szereplője aggódik: Rob Greene, az Euro RSCG dm-részlegének vezérigazgatója az AdAge-nek úgy nyilatkozott, hogy a pánik hosszú távú hatásával kell számolni.
Postai küldemények iránti bizalmatlanság miatt forgalmuk drasztikus visszaesésétől tartanak az amerikai reklámtortából közel 20 százalékkal részesedő direkt marketing (dm) társaságok is. Szövetségük máris kétmilliárd dollárral mérsékelte a dm-költés ez évre várható -- még így is 196 milliárd dolláros -- összegét. A szövetség a kampányok átszervezését, elsősorban a levelek telefonhívással, illetve e-maillel való helyettesítését javasolja a telemarketingeseknek.
Csődbe juthat az első tényleges lépfeneküldemény címzettje, az American Media (AM) kiadó. Az AdAge értesülése szerint a nem szűnő bioterror-fenyegetés Floridában immár akkora pánikot váltott ki, hogy az olvasók elpártoltak a National Enquirert, a The Start és a The Sunt megjelentető AM lapjaitól, mert félnek kezükbe venni az újságokat. A bizalmatlanságot az sem oldotta fel, hogy a kiadó közzétette: a lapok nyomtatása a szerkesztőségtől és a kiadóhivataltól távol, Florida állam határain kívül, mintegy fél tucat különböző nyomdában történik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.