Az idei üzleti év harmadik negyedének adatai is jelzik, hogy a 2001. esztendő rekorderedménnyel vonul be a Puma történetébe. A Financial Times Deutschland beszámolója szerint július és szeptember között 17,5 millió euróra nőtt a német társaság nettó nyeresége, ami négyszerese az egy évvel korábbi 4,5 milliónak. A konszolidált árbevétel egyharmaddal nőtt, és 197 millió eurót tett ki a szóban forgó időszakban.
Ugyanakkor jól alakulnak a további megrendelések is, s ez azt jelenti, hogy jövőre is két számjegyű növekedésre számítanak az árbevételben és a nyereségben egyaránt -- jelentette ki a sajtó képviselői előtt a társaság elnöke. Jochen Zeitz elmondása szerint az idei év egészében az adózás előtti nyereség első ízben lépi majd át az 50 millió eurós határt. Az árbevétel várhatóan 26 százalékkal bővül az év egészében, s ez azt jelenti, hogy itt is rekordot dönthetnek: a forgalom először haladja majd meg az egymilliárd eurót.
Magyarországon a várakozásokhoz képest 20 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolít le az idén a Puma Hungária Kft.-- válaszolta érdeklődésünkre a társaság ügyvezető igazgatója. Nemes Katalin a kiélezett piaci helyzetre hivatkozva ennél többet nem mondott, azt azonban jelezte, hogy a társaság rövid távon a harmadik helyet célozza meg a hazai piacon. A Pumának három franchise-jellegű márkaboltja van Magyarországon, kettő Budapesten, egy Debrecenben, s november végén nyílik a következő Békéscsabán. Emellett van még két kisebb boltjuk (Győrben és Gyöngyösön), illetve országszerte sportboltokban más márkákkal együtt értékesítik a Puma-termékeket.
A kft. 1999 decemberében alakult a Puma Austria 100 százalékos leányvállalataként azzal a céllal, hogy a konszern nemzetközi kollekcióját Magyarországon forgalmazza, gyártással azonban nem foglalkoznak. A német konszern legjelentősebb hazai gyártója a solymári Pemü, ahol sportcipőket készítenek a Puma International számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.