A megállapodás szerint a részegységeket előbb Ingolstadtba szállítják, ahonnan az Audi Hungária Motor Kft. fényezett karosszériákat kap, s Győrben már csak a végső -- a leginkább munkaigényes -- fázist végzik, vagyis a karosszériába beszerelik a motort és a futóművet, valamint "berendezik" az autót.
Az elmúlt évben 2,5 milliárd forintos árbevételt elért -- s az idén hasonló forgalmat váró -- 250 fős Ikarus Préstechnika Kft. 1999 óta gyárt pótalkatrész-beszállítóként belső préselt és külső karosszériaelemeket, ponthegesztett termékeket az Audi számára. Ennek alapján a másfél éves tárgyalások, majd komoly minősítési eljárás után válhatott a cég az említett modellek rendszerbeszállítójává. A munkához szükséges présszerszámokat szeptemberben telepítették Budapestre.
Az Ikarus vezérigazgatója azt is elmondta, hogy a mai határidő előtt egy nappal átutalta a társaság az Auverland terepjárók magyarországi gyártásának beindításához szükséges licencdíjat a francia Société Nouvelle des Automobiles Auverland számára. Az Ikarus tízéves gyártási jogot kapott, emellett -- amint azt Székely Zsolt mondta -- a megállapodás hosszú távú stratégiai együttműködés számára is teret nyit a két fél között.
A Peugeot motorokkal ellátott Auverland terepjárókat október közepén bemutatták az ORFK, a BRFK, valamint a honvédség képviselőinek, de jelentős magánvásárlói érdeklődésre is számít az Ikarus.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.