BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bővíti a hazai termelést a Triumph

Az idén 3,3 milliárd forintos forgalmat vár a Triumph International Kft. a tavalyi 2,9 milliárdot követően, s ezzel a GfK Piackutató adatai szerint vezető helyet foglal el a magyar fehérneműpiacon.

Szabó Zoltánné ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint jövőre enyhén növekvő forgalommal számolnak, mennyiségben 3-4, értékben 10 százalék körüli növekedést irányoztak elő. A magyarországi cég egyszersmind a német anyavállalat kelet-közép-európai terjeszkedésének a központja is: három évvel ezelőtt kaptak megbízást arra, hogy Bulgáriában és Romániában szervezzék meg a marketing- és értékesítési munkát, s ez év júliusától Horvátországban, Jugoszláviában és Bosznia-Hercegovinában is ők végzik ezt a tevékenységet. Mindezek eredményeképpen az ebbe a régióba szállított export a cég forgalmának már 15 százalékát teszi ki, mintegy 500 millió forintot.

A német társaság első és egyetlen kelet-közép-európai fehérneműgyárát az idén októberben helyezték üzembe Dunaújvárosban, a gyárat a Triumph International Holding GmbH 100 százalékos hazai vállalata, a Body Fashion Kft. üzemelteti. A ruházati üzemben a fokozatos felfutás után 200 varrónőt terveznek foglalkoztatni, ehhez jön még 170 további munkahely a termelésben és a vezetői posztokon. Ugyanakkor a társaság nem szakítja meg a kapcsolatokat a Triumph számára eddig bérmunkát végző cégekkel sem. A 2900 varrónőt foglalkoztató 13 varrodának a dunaújvárosi gyár szállítja a kiszabott, összevarrásra szánt anyagokat.

Az idén 3,3 milliárd forintos forgalmat vár a Triumph International Kft. a tavalyi 2,9 milliárdot követően, s ezzel a GfK Piackutató adatai szerint vezető helyet foglal el a magyar fehérneműpiacon. Munkatársunktól-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.