A forgalom növekedésének motorja továbbra is az export. Az árbevételen belül a kivitel 13,6 milliárd forintot tett ki január-szeptemberben, míg tavaly az egész évben 13 milliárd volt, ugyanebben az időszakban a belföldi értékesítés 22 milliárd forintra rúgott. A társaság az év egészére a belföldi forgalomban 15 százalékos növekedést, míg az exportban 40-45 százalékos emelkedést vár, bár szeretnék a belföldi bővülés ütemét az exportéval közel azonos szintre hozni.
A nemzetközi gazdaság növekedésének megtorpanását egyébként csak kismértékben érzékelte Magyarországon a társaság - jelentette ki az elnök-vezérigazgató, hozzátéve, hogy a Henkel egyetlen beruházását sem halasztotta el Magyarországon, így az idén az első kilenc hónapban már 1,3 milliárd forintot fordított hatékonyságnövelő beruházásokra, szemben a tavalyi 1,057 milliárddal, s jövőre sem kell visszafognia fejlesztéseit. A vezérigazgató azt is jelezte, hogy két esztendő után az idei az első olyan év, amikor nőtt a társaság dolgozóinak létszáma, 883-ra.
"Bár még egy hónap hátravan az évből, már most bizonyos, hogy a magyarországi Henkel a tavalyinál jobb eredményekkel zárja az idei évet" - jelentette ki a Henkel Magyarország Kft. elnök-igazgatója. Fekete István elmondta, hogy tavaly 40,9 milliárd forint volt a társaság árbevétele. Ezzel a Henkel a Figyelő top 200-as listáján hat helyet lépett előre, a 72.-re, s a Mol, a TVK és a BorsodChem után a harmadik legnagyobb vegyipari vállalat Magyarországon. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.