BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az előfizetők többsége fogékony az m-műfajra

A mobilpiac legfontosabb felhasználói rétegét alkotó 16-45 éves korosztály nem csupán kíváncsi az m-marketingre, hanem bizonyos helyzetekben még ösztönözné is a termékekről és szolgáltatásokról szóló információ ilyen módon történő terjesztését. Ez derül ki a HPI Research Groupnak a mobilkészüléken lebonyolítható reklám- és marketingtevékenységről a Nokia megbízásából elvégzett tanulmányában.

A 3300 fő megkérdezésével folytatott vizsgálat szerint a felhasználók 88 százaléka pozitívan reagálna arra az m-marketingfogásra, ha egy közeli üzletben beváltható elektronikus vásárlási utalványt kapna mobiltelefonjára. Közel harmaduk még ennél is lelkesebbnek mutatkozott, kimondottan örömmel fogadna ilyen reklámot.

A tanulmány egy fejezete a mobil vizuális szórakoztatás iránt érdeklődő fogyasztókkal foglalkozott. Több mint háromnegyed részük (76 százalék) elfogadhatónak találná, ha az általuk megtekintett programokat nagyon rövid reklámok szakítanák meg.

A válaszadóknak több mint a fele úgy nyilatkozott, hogy ha a reklámokat a televízióban megszokott módon helyezik el, akkor nem tekintenék a hirdetéseket zaklatásnak. A válaszadókat arról is megkérdezték, hogy elfogadhatónak tartanának-e "bizonyos mennyiségű hirdetést" telefonjukon, ha ez hozzájárulna a mobilszolgáltatás költségeinek csökkentéséhez. Közel 90 százalékuk igennel válaszolt, ami arra utal, hogy az m-marketing még szélesebb körben elfogadottá válhatna, ha a végfelhasználó számára is haszonnal járhat.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.