BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bővít a Triumph

Tovább erősítette vezető szerepét tavaly a hazai fehérneműpiacon a Triumph International Kft. - derül ki a GfK Piackutató legfrissebb adataiból. A magyarországi társaság tavalyi árbevétele 3,3 milliárd forint volt az egy évvel korábbi 2,9 milliárdot és az 1996. évi 1,8 milliárdot követően. Szabó Zoltánné ügyvezető igazgató az idén mennyiségben 3-4, értékben 10 százalék körüli növekedést irányzott elő.

A német cég egyetlen kelet-közép-európai fehérneműgyárát tavaly októberben helyezték üzembe Dunaújvárosban. A gyárat a Triumph 100 százalékos magyarországi vállalata, a Body Fashion Kft. üzemelteti, a magyar kft. a 2,7 milliárd forintos beruházáshoz 100 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el a Széchenyi-programból. A gyártóüzemre már régóta szüksége volt a Triumphnak, mert addig bérmunkában dolgoztatott az ország különböző pontjain. A termelés felfutása után 370 főt foglalkoztatnak majd. Ugyanakkor a cég továbbra is számít a bérmunkában dolgozó varrodákra.

A német tulajdonosok 2001 nyarán megbízták a céget azzal, hogy budapesti főhadiszállásként működjön közre a kelet-közép-európai terjeszkedésben. Így ma már a törökbálinti központ látja el áruval Bulgáriát, Romániát, Jugoszláviát, Horvátországot, Boszniát és Moldovát. (KK)

Munkatársunktól

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.