A következő négy évben megnégyszereződik a világhálón lebonyolított utazási üzletek értéke és eléri a 20 milliárd eurót - derül ki abból a friss felmérésből, amit a Jupiter MMXI végzett. Az elektronikus kereskedelmen belül éppen az on-line utazási szolgáltatások piaca az egyik legéletképesebb, s az elmúlt egy-két évben is töretlenül fejlődött, miközben más alágazatok visszaestek vagy egy helyben topogtak - írja a Reuters.
A Jupiter előrejelzése szerint az idén az on-line utazási piacon kötött üzletek értéke meghaladja a 7,4 milliárd eurót, szemben a tavalyi 4,7 milliárd euróval. Az ily módon történő értékesítés - egyebek között - a légitársaságok számára is mind vonzóbb, nem véletlen, hogy nemrégiben a British Airways, a Lufthansa és az Air France, illetve további hat vállalat közös portált indított.
Az úgynevezett szuperolcsó légitársaságok - egyebek között - éppen annak köszönhetik virágzásukat, hogy jól használják a világhálót. A Ryanair, az EasyJet és a Go honlapjai az első tíz leglátogatottabb között vannak Európában. Az utazási portálok száma megkétszereződött az elmúlt évben. A legértékesebb on-line utazási piac a brit, ott januárban hatmillióan keresték fel a különböző szakosított oldalakat. Németország 5,1 millió érdeklődéssel a második, míg Franciaország 2,5 millióval a harmadik ezen a listán.
VG-összefoglaló
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.