Üzlet
Auditonline Kft. néven a weboldalak látogatottságának hiteles mérésére vállalkozó közös céget alapított a Tárki és a Webigen. n A Young and Rubicam nyerte a Lego globális kommunikációjára kiírt nemzetközi tendert. n Anyacége központi döntésének értelmében kettévált és két külön ügynökségként folytatja magyarországi tevékenységét a HMS Carat médiaügynökség. n Szakítva kampányainak az elmúlt években már-már hagyományt teremtő eddigi stílusával, ügynökséget váltott a soproni ászok sört forgalmazó Brau Union Hungária. Így a Lowe Lintas GGK helyett ezentúl a TWBA Planet ügynökség reklámozza a soproni Ászokat.
Jövés-menés
Távozik posztjáról a Universal McCann ügyfélkapcsolati igazgatója, Vincze Tibor. n Búcsúzik az Edison Networktől Erdélyi Zsolt kreatív igazgató. n A brüsszeli székhelyű Európai Önszabályozó Reklámszervezet ügyvezető elnökségének tagjává választotta Fazekas Ildikót, a hazai Önszabályozó Reklám testület főtitkárát. n Új kreatív igazgató érkezik a Galenus Lap- és Könyvkiadóhoz: a posztot március elejétől Szegedi András tölti be. n A Coca-Cola Magyarországtól a Kereskedelmi és Hitelbankhoz igazol át Horváth Magyari Nóra kommunikációs igazgató. feladatait Kallós András veszi át.
Eszköz
Századforduló címmel Vágó István ötlete alapján új nyereményes játékot indít az RTL Klub Online, amelyben a játékosoknak hagyott gondolkodási időt lehet hirdetésekkel kitölteni. n Reklámfelületet is kínál idei internetes honlapján a kapolcsi Művészetek Völgye fesztivál megújult honlapja. n Egyszervolt.hu címmel oktatójátékokat, dalokat, verseket kínáló, gyerekeknek szóló internetes portált indított a Color Plus Kft. Gryllus Vilmos közreműködésével.
Szakmai rendezvény
Az államiról a közszolgálati műsorszórásra történő átmenet a témája a Nemzetközi Újságíró-szövetség (IFJ) e hét végén Magyarországon rendezendő konferenciájának. Az IFJ tényfeltáró bizottsága egy évvel ezelőtt térképezte fel a hazai, valamint a cseh és a bolgár közszolgálati médiumok helyzetét és működését. A konferencián többek között Tamás Pál, az MTA Szociológiai Intézetének igazgatója elemzi a hazai helyzetet Egy új médiatörvény esélyei egy évvel az IFJ tényfeltáró jelentése után címmel. (VG)
Egyszázalékos kampányok
A személyi jövedelemadó civil szervezetek számára felajánlható 1 százalékáért versenyzők kommunikációjában a McCann-Erickson a Magyar Hospice Alapítványt és a Heim Pál-kórházat támogatja térítésmentes munkával. Az RTL Klub, az Aqua és az Elle magazin pedig ingyenes megjelenési lehetőséget ad az 1 százalékos hirdetéseknek. (VG)
Többszörös internet-hozzáférés
Az 18 és 59 éves kor közötti, hetente többször internetezőknek mindössze 6 százaléka használja a világháló elérésére a könyvtárakban, illetve az internetkávézókban rendelkezésre álló számítógépeket - állapítja meg az NRC Piackutató NetPanel című kutatása. Erősebb az oktatási intézmények szerepe: az iskolákat a vizsgált korosztály 17 százaléka használja startpontként, míg 11 százalékuk ismerősöktől szörfölget. A megkérdezettek fele két-három hozzáférési lehetőséget is igénybe vesz, ugyanennyiüknek van párhuzamosan otthoni és munkahelyi internetelérése. (VG)
Új szexmagazin várható
A playboy és a Hustler után a Penthouse is megérkezhet Magyarországra. Az e célra tavaly ősszel 3 milliós törzstőkével alakult kiadó ügyvezetője és társtulajdonosa Szűcs Gábor, az egykori Kurír volt főszerkesztője, a cégben 70 százalékot egy amerikai befektetőcsoport jegyez, amely rendelkezésre bocsátaná a lap elindításához szükséges több száz milliós forrást is. Szűcs legkésőbb augusztusra tervezi a Penthouse első számának megjelenését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.