A 95 százalékban a francia VYP köztéri reklámügynökség és két francia magánszemély tulajdonában volt VYP Hungary Kommunikációs Iroda Kft. száz százalékának felvásárlásával bővítette reklámfelületeit a Multireklám Köztéri Médiaügynökség Kft. - tudta meg a Világgazdaság Klupács Sándortól, a Multireklám igazgatójától. Az ügylet értékéről Klupács nem kívánt felvilágosítást adni. A VYP magyar cégének megszerzésével a Multireklám 90 már működő óriásplakáthelyhez és 40 citylight poszterhez jutott, és magáénak tudhatja a VYP új hirdetési felületek kialakítására vonatkozó szerződéseit, illetve opcióit is. Ez utóbbiakra már a Multireklám - amely ezeket is beszámítva Budapesten és több vidéki nagyvárosban mintegy 150 új felülethez jutott - helyezi ki az üzenethordozókat. Klupács szerint 1998-tól a köztéri reklámfelületek száma stagnál, egyre nehezebb új felület létesítésére engedélyt kapni, és nagy a táblahelyek fluktuációja is. A plakátfelületeknek évente mintegy 5 százaléka kerül új helyre, elsősorban az építkezési, illetve bontási területekhez kapcsolódó táblák vándorolnak. A bővítés, és ezzel a cégek növekedésének módja Klupács szerint ma már szinte kizárólag a felvásárlás. A cégvezető azt sem titkolta, hogy bár a Multireklám plakáthelyeinek számához képest a VYP megvásárlásával szerzett mintegy 150 új felület arányában szerény, megszerzésük stratégiai előnyt jelent. A francia piacon jelentős részesedéssel bíró VYP egyébként 1998-ban viszonylag későn, éppen akkor lépett a magyar piacra, amikorra elapadtak a fejlesztési lehetőségek, így a tavaly 40 millió forintos árbevételt realizáló cég nem tudott már növekedni. Klupács szerint viszont a mindössze 150 plakáthelyet birtokló VYP-et nem lehetett gazdaságosan működtetni, így a cég értékesítése a befektetők logikus lépése volt. A mintegy 7000 óriásplakáthelyet és 2800 citylight posztert üzemeltető Multireklám 2002-re mintegy 4 milliárd forint árbevételt vár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.