Tízmillió forintos alaptőkével önálló céggé szervezte magát a hazai piacon 13 éve működő Human Telex (HT) BTL reklámügynökség event-marketing részlege. Az új céget a HT tulajdonosi köre - Várnai Szabolcs és Losonci Pál többségi tulajdonosok, illetve a menedzsment tagjai - részben piacbővítési szándékkal hozta létre. A koncepciók kialakítása továbbra is a BTL minden területén érdekelt HT-nél marad, csak az események lebonyolítását helyezték át a HT Event (HTE) nevű új társaságba. Ezzel együtt a promóciós és a field-marketing részleg szakembergárdája, valamint a hoszteszadatbázis a HTE-hez került. A magyar BTL-piac első három ügynökségének egyike, ezen belül a hazai tulajdonban lévők között piacvezető HT tavaly több mint 2,5 millió euró forgalmat realizált. A HTE az idén 1-1,5 milliós bruttó árbevételre számít, ami Várnai Szabolcs ügyvezető és a HTE társtulajdonosa szerint már 2002 folyamán elegendő lesz a nyereséges működéshez. Várnai szerint az önállósulással megnyílt a lehetőség arra, hogy ne csak a HT ügyfelei, hanem alvállalkozóként más ügynökségek számára is végezhessenek majd eseményszervező munkát. Első ilyen önálló ügyfelük a Nike, míg a Human Telex ügyfélköréből például a Kraft, a Ballantine's Hungária, a Finlandia, a Kuemerling, az Arany Ászok és a Red Bull brandek eseménysorozatait bonyolítják. Az új társaság szolgáltatásai körét a kiállításszervezéssel és -menedzseléssel is kiegészítette, e területeket Orosz Pál ügyvezető irányítja. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.