RÖVIDEN
Üzlet
Az osztrák tulajdonú Direct Media Publishing AG Intendo néven BTL-reklámügynökséget létesített Magyarországon is. A cég ezzel egy időben Szlovéniában és Lengyelországban is megjelent. n Pepper 21 néven speciális feladatok ellátására szakosodott új ügynökséget alapított a Pepper CC kommunikációs kft. n Új üvegben forgalmazza Kaiser sörét a Brau Union Hungária. A váltás kommunikálásával összekapcsolt imázskampányt a Lowe Lintas GGK készíti, a médiavásárlás az Inter Media Group feladata. n A Podravka élelmiszermárka multimédiás képadatbankjának kialakítására a Multi M Stúdió kapott megbízást. n Új ügyfél a Republic of Artsnál: a reklámügynökség intézi a Honda CR-V modelljének 2002. évi bevezetését. n Ezentúl a Scholz and Friends népszerűsíti a Tina és a Wellness magazint.
Jövés-menés
Új vezetés a Scholz and Friendsnél: a kelet-európai hálózatfejlesztés keretében az ügyvezetői feladatokat Csömör Lászlótól Peter Kamien veszi át. n Hét új munkatárssal erősítette meg kreatív stábját a Leo Burnett. n Marketingvezető-váltás a Tv 2-nél: a posztra az Indextől távozó Máth András került. n Változások a Boomerang Media élén: az ügyvezetői tisztet Lengyel Márta, a sales igazgató posztját Jeges Tímea, a pénzügyi igazgatóét pedig Hosszú Orsolya tölti be. n Távozott az MC Media Company on-line részlegének vezetője, Damjanovich Nebjosa,.aki önálló szaktanácsadóként folytatja pályáját.
Kiírások: pályázat, verseny, tender
Ismét Aranypenge a MaKSZ-tól: a Roxer HD rendezvényszervezővel közösen kiírt pályázatra április 5-éig lehet nevezni még reklámfilmekkel, sajtóhirdetésekkel, plakátokkal és BTL-megoldásokkal. Az eredményhirdetés május 24-én lesz. n Piactér szolgáltatásának lényegét kifejező bannercsík tervezésére hirdetett pályázatot a Vatera Hungary Kft. n Frissítő tehetség címmel hirdetett nyitott kreatív pályázatot a Coca-Cola Magyarország. Egyetlen megkötés, hogy a beküldött anyagok fejezzék ki, hogy az üdítőital összekapcsolja az embereket.
Kereskedelmi kampányok
Március közepétől április közepéig fut a Bramac tetőrendszert népszerűsítő kampány, amelyet a Lowe Lintas GGK készített, az akció médiafeladatait a Panmedia látja el. n A Kereskedelmi és Hitelbank médiatenderének nyertese az Omnicom-csoporthoz tartozó Optimum Media Direction ügynökség lett. n Az Interako Hungary nyerte el a Brau Union-sörgyárak médiabüdzséjének kezelését. n A Young and Rubicam érdekeltségi körébe tartozó Gulden Communications lett a Wella pr-feladataira kiírt tender nyertese. n A Fritolay Lay's és Cheetos márkáinak médiateendői az OMD-hez kerültek. A munkát a brandek megbízásából korábban a The Media Edge végezte.


