BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

RÖVIDEN

Üzlet

Az osztrák tulajdonú Direct Media Publishing AG Intendo néven BTL-reklámügynökséget létesített Magyarországon is. A cég ezzel egy időben Szlovéniában és Lengyelországban is megjelent. n Pepper 21 néven speciális feladatok ellátására szakosodott új ügynökséget alapított a Pepper CC kommunikációs kft. n Új üvegben forgalmazza Kaiser sörét a Brau Union Hungária. A váltás kommunikálásával összekapcsolt imázskampányt a Lowe Lintas GGK készíti, a médiavásárlás az Inter Media Group feladata. n A Podravka élelmiszermárka multimédiás képadatbankjának kialakítására a Multi M Stúdió kapott megbízást. n Új ügyfél a Republic of Artsnál: a reklámügynökség intézi a Honda CR-V modelljének 2002. évi bevezetését. n Ezentúl a Scholz and Friends népszerűsíti a Tina és a Wellness magazint.



Jövés-menés

Új vezetés a Scholz and Friendsnél: a kelet-európai hálózatfejlesztés keretében az ügyvezetői feladatokat Csömör Lászlótól Peter Kamien veszi át. n Hét új munkatárssal erősítette meg kreatív stábját a Leo Burnett. n Marketingvezető-váltás a Tv 2-nél: a posztra az Indextől távozó Máth András került. n Változások a Boomerang Media élén: az ügyvezetői tisztet Lengyel Márta, a sales igazgató posztját Jeges Tímea, a pénzügyi igazgatóét pedig Hosszú Orsolya tölti be. n Távozott az MC Media Company on-line részlegének vezetője, Damjanovich Nebjosa,.aki önálló szaktanácsadóként folytatja pályáját.



Kiírások: pályázat, verseny, tender

Ismét Aranypenge a MaKSZ-tól: a Roxer HD rendezvényszervezővel közösen kiírt pályázatra április 5-éig lehet nevezni még reklámfilmekkel, sajtóhirdetésekkel, plakátokkal és BTL-megoldásokkal. Az eredményhirdetés május 24-én lesz. n Piactér szolgáltatásának lényegét kifejező bannercsík tervezésére hirdetett pályázatot a Vatera Hungary Kft. n Frissítő tehetség címmel hirdetett nyitott kreatív pályázatot a Coca-Cola Magyarország. Egyetlen megkötés, hogy a beküldött anyagok fejezzék ki, hogy az üdítőital összekapcsolja az embereket.



Kereskedelmi kampányok

Március közepétől április közepéig fut a Bramac tetőrendszert népszerűsítő kampány, amelyet a Lowe Lintas GGK készített, az akció médiafeladatait a Panmedia látja el. n A Kereskedelmi és Hitelbank médiatenderének nyertese az Omnicom-csoporthoz tartozó Optimum Media Direction ügynökség lett. n Az Interako Hungary nyerte el a Brau Union-sörgyárak médiabüdzséjének kezelését. n A Young and Rubicam érdekeltségi körébe tartozó Gulden Communications lett a Wella pr-feladataira kiírt tender nyertese. n A Fritolay Lay's és Cheetos márkáinak médiateendői az OMD-hez kerültek. A munkát a brandek megbízásából korábban a The Media Edge végezte.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.