Minden idők leggyorsabb sorozatgyártású Opelje a GTS, amely a 248 km/óra sebességet is eléri 211 lóerős, 3,2 literes, V6-os Ecotec motorja segítségével, ami 4000-es fordulatszámnál adja le 300 newtonméteres nyomatékmaximumát, és fölényes menetteljesítményeket garantál. Nulláról százra mindössze 7,5 másodpercig tart a sprint. A szeptemberi piaci bevezetés pillanatától két további Ecotec benzinmotor (az 1,8 literes 122 LE, a 2,2 literes 147 LE), valamint egy közvetlen befecskendezésű Ecotec turbódízel egészíti ki a kínálatot. Ez a típus a klasszikus Opel Grand Turismo modellek hosszú hagyományát követi, s azok autója, akik szeretnek sportosan vezetni és szívesen mutatják kifelé is szenvedélyüket, de azért semmit sem áldoznának fel a funkcionalitásból.
Az interaktív dinamikus futóműrendszert (IDS) külön a rendkívüli teljesítményhez és a kocsi sportos jellegéhez hangolták a gyár mérnökei. A különleges sportfutóművet 20 milliméterrel leültették, ezenkívül módosított jelleggörbéjű rugókkal és lengéscsillapítókkal látták el. Ennek, valamint direkt kormányának és az IDS egyéb szerkezeti elemeinek köszönhetően a sportkocsik szintjén áll a Vectra GTS vezethetősége és viselkedése. Mindehhez kanyarfékszabályzós (CBC) blokkolásgátló (ABS), fékasszisztens, elektronikus fékerőelosztás (EBV) és a motorra, valamint a fékre ható kipörgésgátló járul (TCPlus).
Még tovább fokozza a menetbiztonságot a legújabb nemzedékű ESPPlus menetstabilizáló, amely kritikus helyzetben akár három kerék szelektív fékezésével segít finoman és biztosan pályán tartani az autót.
Már a Vectra GTS külseje is elárulja dinamikus jellegét. Az Opel új formanyelvét alkalmazó design atletikus eleganciával fűszerezi a magabiztosan sportos fellépést. Oldalnézetét az erősen döntött szélvédő és a nagy üvegfelületeken átívelő, kupészerű tetővonal határozza meg. A kifejező orr-rész sötétre krómozott fényszórókeretei, nagy légbeömlős lökhárítója, méhsejthűtőmaszkja és kerek ködfényszórói nagyon hatásossá teszik a Vectra GTS megjelenését. Tovább erősíti ezt a benyomást a nagy csomagtérajtó kilépő éle, az ovális kipufogóvég - a 3.2 V6 esetében mindkét oldalon -, az erőteljes formájú hátsó lökhárító és a sötétített hátsó lámpabura. A nagy kerekek és a leültetett karosszéria jóvoltából még izmosabbnak látjuk az autót.
Az új Opel Vectra GTS kifejezetten sportos viselkedése részben a harmadik Vectra-nemzedék nagy karosszériamerevségének köszönhető. Ez egyben, a kiváló áramvonalazással (cw 0,28) együtt, hozzájárul a zajszint csökkentéséhez is.
Odabent pedig különleges sportülések, perforált bőrrel bevont háromküllős sportkormány, metálhatású díszlécek és matt krómozású műszergyűrűk gondoskodnak a megfelelő hangulatról. Külön a Vectra GTS részére tervezték a műszerek számlapját. Különösen igényes vevők felszerelési opciók gazdag kínálatából válogathatnak. Ebben az intelligens, hőfokbecslő, levegőminőség-érzékelővel ellátott, kétzónás klímaberendezéstől a legmodernebb szórakoztató, tájékoztató és távközlési készülékeken át a beépített GSM-telefonig és navigációs berendezésig minden szerepel. Rendelhető az autóhoz xenonfényszóró, abroncsnyomás-felügyelő rendszer, gyári beépítésű független fűtés és esőérzékelő is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.