BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hír-Adó

Kimagasló Origo-bevétel

A leglátogatottabb internetes portál, az Origo tulajdonosa szerint a hirdető vállalkozások egy jelentékeny hányada még nem ismeri el a webet mint hirdetési felületet. Mindezek ellenére az Origo tavalyi portálbevétele több mint 500 millió forint volt - mondta Krecz Tibor, az Axelero médiaüzletágának ügyvezető igazgatója. Az Origo közönségforgalma is kétszeresére nőtt az előző évhez képest. Az Axelero tájékoztatójából kiderült az is: becslések szerint 2002-ben 1 és 1,6 milliárd forint közöttire tehető az online piac részesedése a reklámtortából. Az összeg a teljes médiapiac kevesebb mint 1 százalékát tette ki. Krecz Tibor hangsúlyozta: az idén a portál bevételei mintegy 35-40 százalékkal nőhetnek 2002-höz képest. (VG)



Több településen nem vehető a Filmmúzeum

A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) egyes tagjai és a Filmmúzeum csatorna műsorkészítői között kialakult vita miatt 24 településen (köztük Fóton, Vácott, Kőszegen, Mo-

hácson) nem látható az adás. A Filmmúzeum február 17-én reggeltől kódolta műsorát, vagyis ettől az időponttól kezdve az egyéni nézők már nem láthatják a műsort, hanem csak az arra feljogosított, úgynevezett smart kártyával rendelkező műsorelosztók foghatják és kábelhálózatukon továbbíthatják azt. (VG)



Tizenötmilliós nyereség a ProSiebenSat.1-nél

Százharmincnégymillió eurós pénzforgalmi többletet jelentett a 2002-es évről a német ProSiebenSat.1 televízió szerdán. A mutató 40 százalékkal kisebb volt a 2001-es 225 millió eurónál. A tiszta nyereség azonban 15 millió euró lett, amely jócskán meghaladja az elemzők előrejelzését. A ProSiebenSat.1 Media AG kedden 6,06 eurón zárt a frankfurti értéktőzsdén, 0,05 euróval drágábban a hétfői 6,01 eurós záróárnál. (VG)



Újra lesz Minimax a FiberNeten

Két hónapos szünet után újra lesz a Minimax gyermekcsatorna a FiberNeten, miután ismét együttműködési megállapodást kötöttek a felek. A korábbi szerződés tavaly év végén járt le. A Minimax eddig azért nem került a programkínálatba, mert nem tudott megállapodni a FiberNettel. Az erős lakossági igény miatt a szolgáltató úgy döntött, visszaveszi a programba a gyerekadót. A döntés nem von maga után előfizetői díjváltozást. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.