Kimagasló Origo-bevétel
A leglátogatottabb internetes portál, az Origo tulajdonosa szerint a hirdető vállalkozások egy jelentékeny hányada még nem ismeri el a webet mint hirdetési felületet. Mindezek ellenére az Origo tavalyi portálbevétele több mint 500 millió forint volt - mondta Krecz Tibor, az Axelero médiaüzletágának ügyvezető igazgatója. Az Origo közönségforgalma is kétszeresére nőtt az előző évhez képest. Az Axelero tájékoztatójából kiderült az is: becslések szerint 2002-ben 1 és 1,6 milliárd forint közöttire tehető az online piac részesedése a reklámtortából. Az összeg a teljes médiapiac kevesebb mint 1 százalékát tette ki. Krecz Tibor hangsúlyozta: az idén a portál bevételei mintegy 35-40 százalékkal nőhetnek 2002-höz képest. (VG)
Több településen nem vehető a Filmmúzeum
A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) egyes tagjai és a Filmmúzeum csatorna műsorkészítői között kialakult vita miatt 24 településen (köztük Fóton, Vácott, Kőszegen, Mo-
hácson) nem látható az adás. A Filmmúzeum február 17-én reggeltől kódolta műsorát, vagyis ettől az időponttól kezdve az egyéni nézők már nem láthatják a műsort, hanem csak az arra feljogosított, úgynevezett smart kártyával rendelkező műsorelosztók foghatják és kábelhálózatukon továbbíthatják azt. (VG)
Tizenötmilliós nyereség a ProSiebenSat.1-nél
Százharmincnégymillió eurós pénzforgalmi többletet jelentett a 2002-es évről a német ProSiebenSat.1 televízió szerdán. A mutató 40 százalékkal kisebb volt a 2001-es 225 millió eurónál. A tiszta nyereség azonban 15 millió euró lett, amely jócskán meghaladja az elemzők előrejelzését. A ProSiebenSat.1 Media AG kedden 6,06 eurón zárt a frankfurti értéktőzsdén, 0,05 euróval drágábban a hétfői 6,01 eurós záróárnál. (VG)
Újra lesz Minimax a FiberNeten
Két hónapos szünet után újra lesz a Minimax gyermekcsatorna a FiberNeten, miután ismét együttműködési megállapodást kötöttek a felek. A korábbi szerződés tavaly év végén járt le. A Minimax eddig azért nem került a programkínálatba, mert nem tudott megállapodni a FiberNettel. Az erős lakossági igény miatt a szolgáltató úgy döntött, visszaveszi a programba a gyerekadót. A döntés nem von maga után előfizetői díjváltozást. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.