BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új hálózatot szervez a Reál

Reál Pont néven önálló hálózatba szervezi kisebb alapterületű partnerboltjait a Reál Hungária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. - tájékoztatta lapunkat a cég vezetője. A lépéssel el akarják érni, hogy a családi vállalkozások által üzemeltetett egységek is kedvezőbb feltételekkel tárgyaljanak a beszállítókkal.

Reál Pont néven országos élelmiszerbolt-hálózatba szervezi 1600 kisebb alapterületű partnerüzletét a Reál Hungária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. Kujbus Tibor, a társaság vezetője elmondta, a szupermarketméretű 311 Reál élelmiszerüzlet mellett a családi vállalkozások által üzemeltetett boltokat, illetve a több, 30-100 négyzetméter eladóterű bolttal a céghez csatlakozott vállalkozók különféle elnevezésű kisebb hálózatát hozzák a közös név alá, s ezáltal ezek az üzletek a beszállítókkal szemben is előnyösebb elbírálásban részesülhetnek.

A Reál Rt. ugyanis úgy véli, hogy a társaság árbevételének mintegy 50-60 százalékát adó kis boltok számára az egységes láncba szerveződés nyújthat olyan segítséget, amelynek révén az uniós csatlakozást követően is eredményesen működhetnek. Az arculatváltás mintegy 100 millió forintba kerül, nem számítva a további marketingköltségeket, amelyeket részben már a társaság regionális központjai fedeznek.

A működését 2001. január 2-án megkezdő Reál Rt.-nek 33 regionális raktárközpontja van, Kecskeméten, Szegeden, Nyíregyházán, Debrecenben, Miskolcon, Pécsett, Budapesten és Keszthelyen, amelyek a saját boltok mellett a környékbeli független kereskedőket, éttermeket is ellátják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.