A hagyományos kereskedelem mintájára internetes bevásárlóközpontot nyitott az Axelero Rt. az Origo portálon. Az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és árverésre szakosodott Axio Kft. közös újdonságának működése megfelel a betonból és üvegből készült hagyományos társaiéhoz. A bevásárlóközpont által teremtett infrastruktúra lehetővé teszi, hogy a kereskedők saját üzletet bérelhessenek, a látogatók pedig az interneten keresztül vegyék meg a termékeket. Az Axelero a magyar világhálós kiskereskedelem 75 százalékos növekedésére építve már az idei évben jelentős forgalmat remél.
A bevásárlóközpont az eddig működő Vásárteret váltja fel a hazai internetes kereskedelmi piacon. A szolgáltató nem csak azon cégeknek nyújt online kereskedelmi honlapmegoldást, amelyek eddig nem rendelkeztek ilyennel. Álláspontja szerint a csatlakozás fontos stratégiai lépés a jól ismert márkák számára is, amelyek már rendelkeznek különálló elektronikus kereskedelmi megoldással. Jelenleg a Kodak, a Tefal, a Moulinex, a Panasonic vagy a Mozart Kugel is képviselteti magát a portálon. A vásárlók a fix áras és aukciós árucikkeket 21 termékkategóriából választhatják ki, a rendszerben megtalálhatók lesznek az Origo oldalairól már ismert utazási ajánlatok a Travelporttól, és az autók világában jelen lévő Vezess.hu kínálata is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.