Netes bevásárlóközpont
A hagyományos kereskedelem mintájára internetes bevásárlóközpontot nyitott az Axelero Rt. az Origo portálon. Az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és árverésre szakosodott Axio Kft. közös újdonságának működése megfelel a betonból és üvegből készült hagyományos társaiéhoz. A bevásárlóközpont által teremtett infrastruktúra lehetővé teszi, hogy a kereskedők saját üzletet bérelhessenek, a látogatók pedig az interneten keresztül vegyék meg a termékeket. Az Axelero a magyar világhálós kiskereskedelem 75 százalékos növekedésére építve már az idei évben jelentős forgalmat remél.
A bevásárlóközpont az eddig működő Vásárteret váltja fel a hazai internetes kereskedelmi piacon. A szolgáltató nem csak azon cégeknek nyújt online kereskedelmi honlapmegoldást, amelyek eddig nem rendelkeztek ilyennel. Álláspontja szerint a csatlakozás fontos stratégiai lépés a jól ismert márkák számára is, amelyek már rendelkeznek különálló elektronikus kereskedelmi megoldással. Jelenleg a Kodak, a Tefal, a Moulinex, a Panasonic vagy a Mozart Kugel is képviselteti magát a portálon. A vásárlók a fix áras és aukciós árucikkeket 21 termékkategóriából választhatják ki, a rendszerben megtalálhatók lesznek az Origo oldalairól már ismert utazási ajánlatok a Travelporttól, és az autók világában jelen lévő Vezess.hu kínálata is.


