Magyarok készítenék az olimpiai portált
Magyar cég is pályázik a 2004-es athéni olimpia hírszolgáltatást biztosító multimédiás portáljának megvalósítására. A Grepton Informatikai Rt. saját fejlesztési megoldásával, az ex-pressive tudósítói és portálrendszerével indult a tenderen, amelyet még 2003 tavaszán írt ki a görög nemzeti hírügynökség (ANA). A győztes pályázó rendszere kezeli majd a tudósítói anyagokat, másrészt multimédiás internetes portált is ki kell építenie, s ki kell szolgálnia a 2004-es nyári olimpiai játékok hírszolgáltatását is. (VG)
Tematikus hétvégék a Filmmúzeumon
Tematikus hétvégék sorozatát indítja el a Filmmúzeum. A csatorna keddi, budapesti sajtótájékoztatóján elmondták: az e hét péntektől vasárnapig látható első összeállítás a 60-as, 80-as évek köré szerveződik. Prokopp Dóra, a Filmmúzeum vezérigazgatója hangsúlyozta: egy-másfél havonta terveznek hasonló blokkokat, a következő ilyen összeállítás témája a zene lesz. Elmondta azt is: e hét végén kódolatlanul sugározzák műsorukat. A Filmmúzeum televíziós csatorna 2001 novemberében indult, az idén február közepe óta sugározza kódoltan műsorát; a vezérigazgató közlése szerint adásuk jelenleg 1,3 millió háztartásba jut el. (VG)
Brüsszelből jelentkezik a CNBC Europe
Pénzügyi és gazdasági híreket fog sugározni szerte Európában a június végétől induló CNBC Brussels. A csatornán látható első sorozat az Európai Unió bővítéséről tájékoztat majd. A sorozat 12 részes lesz, az első adás június 23-án kerül képernyőre. Rick Cotton, a CNBC Europe vezérigazgatója szerint a CNBC Brussels elindításával tovább fejlődhet a CNBC Europe adása szerte a kontinensen. Mint mondta: a CNBC Europe vezető páneurópai pénzügyi és gazdasági műsorszolgáltató, így ez a lépés magától értetődő volt. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.