BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tony Curtis: százmilliós az imázsa

Legkevesebb százmillió forintos reklámértéke van Tony Curtis magyarországi látogatásának, illetve a jelenleg közreműködésével készülő, hazánkat népszerűsítő két reklámfilmnek. A magyar származású amerikai színművész budapesti látogatásának híre ugyanis már bejárta a világot, s több európai televíziós csatorna - mint például a német ZDF, amelynek forgatócsoportja 30 perces filmet készített - mellett például kolumbiai rádióriport is készült a színész magyarországi tartózkodásáról - tájékoztatott Galla Gábor, a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) vezérigazgatója. E hír bejárta az írott sajtót is, s eddig összesen közel 550 cikk jelent meg az USA-ban.

A művész itt-tartózkodásának, illetve a filmek elkészítésének költsége közel 10 millió forint. Mint Galla Gábor mondta, a szállodai tartózkodást kedvezményesen biztosította az MT Rt.-nek a partnerhotel, s az ellátásra sem kellett jelentős összeget fordítani, hiszen szinte minden percében vendégül látták valahol, ráadásul extra kérései nem voltak. Tony Curtis egyébként úgy érkezett Budapestre, hogy saját és családja repülőjegyét maga fizette.

A Curtis közreműködésével készülő két, harminc másodperces reklámfilmből 18 snitt készül, amelyek Budapestre, illetve borainkra és gasztronómiánkra hívják majd fel az amerikai emberek figyelmét. A reklámfilmekben a művész 15 másodpercig szerepel, míg a másik 15 másodpercben magyarországi tájakat mutatnak majd. A filmeket elkészítő cégeket az MT Rt. már pályázat útján kiválasztotta. Ennek eredményeként a két szpotot a H&H filmprodukciós cég és a Post Edison utómunkastúdió készíti.

Bár még döntés nincs arról, hol fogják vetíteni a spotokat, a tervek szerint ezeket a műholdas csatornák USA-ban sugárzott adásaiban látja először a közönség, ezt követően lehet szó arról, hogy más országokban is adásba kerülnek a reklámanyagok. A művész egyébként semmiféle megkötést nem tett a filmet időbeli és térbeli vetítésével kapcsolatban. Egyet kért - mondta Galla Gábor -, hogy csak az ő jóváhagyásával véglegesített film kerüljön sugárzásra, amelyre legkorábban a következő év tavaszán, a turisztikai szezon beindulása előtt kerül sor.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.