Ebben az évben 35-40 százalékos növekedést várnak az online hirdetési bevételekből az egyik legnépszerűbb hazai portálnál, az Origónál - közölte Weyer Balázs portáligazgató. Az idei év első három hónapjában ennél is nagyobb mértékű, 50 százalékos bővülést mutat a négy legnagyobb online kiadó adatain alapuló Online Hirdetési Index. Az indexben szereplő négy vállalat, az Axelero Rt., az Index Rt., a Ringier Kiadó Kft. és a Sanoma Budapest Kiadói Rt. internetes hirdetési bevételei az első negyedévben elérték a 336,9 millió forintot, szemben a tavalyi 224 millióval.
A bővüléssel párhuzamosan új jelenségek is megfigyelhetők az online hirdetési szektorban. A megjelenés alapú (banner) hirdetések mellett mind népszerűbbek az egyes oldalakhoz, rovatokhoz kapcsolódó szponzorációs hirdetések. Így például az Origón az olimpia, a labdarúgó Eb vagy az Extrém Sport oldalakhoz adta nevét egy-egy nagyvállalat, akik között egyre nagyobb számban szerepelnek az FMCG, azaz a leginkább intenzíven reklámozó, napi fogyasztási cikkek gyártói is - tette hozzá Weyer Balázs. Dinamikus növekedés tapasztalható az autóipari hirdetések terén is. (KZ)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.