A magyarországi mikrovállalkozások közül az 5-9 alkalmazottat foglalkoztató cégek körében 5 százalékpontos növekedéssel, 72 százalékra nőtt az internetcsatlakozással bírók aránya. A kisvállalatoknál, a 10-19 fős cégeknél 77 százalékra javult a penetráció, míg a 20-49 alkalmazottú cégek 84 százaléka használja az internetet. A középvállalati körben az 50 és 250 fős cégek 90 százaléka kapcsolódik a világhálóra, ez az arány az elmúlt időszakban nem változott.
Az internetkapcsolattal rendelkező vállalatok körében a szélessávú kapcsolatok előretörése volt megfigyelhető az elmúlt időszakokban. Analóg modemes csatlakozása már csak a vizsgált vállalatok negyedének van, de az ISDN szerepe még meghatározó, az internetkapcsolattal rendelkező cégek 37 százaléka használja ezt az internetelérési módot. Ugyanilyen arányban használják viszont a DSL szolgáltatásokat is a vállalatok, ennek növekedése volt a leggyorsabb az elmúlt időben. Bérelt vonala az internetkapcsolattal rendelkezők 7 százalékának, kábeltévés kapcsolata 6 százalékának volt 2004 első negyedévében. Műholdas, mikrohullámú hozzáférése a vizsgált cégek 4 százalékánál volt, míg mobiltelefonon keresztül a cégek 2 százaléka kapcsolódott az internetre.
A múlt év folyamán az 5 fő feletti és internetcsatlakozással rendelkező cégek 16 százaléka (az összes cég 12 százaléka) értékesített terméket, vagy szolgáltatást az interneten keresztül. Az átlagtól inkább a nagyvállalatok maradtak el, akik közül 9 százalék értékesített online módon.
Interneten keresztül nagyobb arányban vásároltak a cégek az elmúlt évben, mint értékesítettek. Az 5 fő feletti alkalmazottal dolgozó és internetkapcsolattal bíró cégek átlagosan 20 százaléka (az összes cég 15 százaléka) vásárolt interneten keresztül 2003-ban. E tekintetben a nagyvállalatok aktívabbak az átlagnál: a 250 főnél többet foglalkoztatók 26 százaléka szerzett be terméket vagy szolgáltatást a világhálón keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.