Hétszázalékos növekedés mellett 263 milliárd dollárra bővül ebben az évben az amerikai reklámpiac az Interpublic Group előrejelzése szerint - derül ki az Adage.com összeállításából. A piackutató cég legfrissebb felmérésében rekordbevételt prognosztizál erre az évre, bár az új bevételi adatok kismértékben elmaradnak az előző év decemberében publikált előrejelzéshez képest, amelyben még 266,4 milliárd dollárra becsülték az amerikai reklámpiacot 2004-ben. A csoport további bővülést jósol a hirdetési piacon 2005-re is, és jövőre már 280 milliárd dolláros bevétellel számolnak, ami 6,5 százalékos növekedést jelent 2004-hez képest. A hirdetési bevételek idei növekedésében nagy szerepet játszhat a választási kampány, az olimpia és az egyre inkább magához térő amerikai gazdaság. A reklámpiac bővüléséhez hozzájárul az is, hogy azok a piaci szereplők, amelyek korábban visszafogták hirdetési kiadásaikat a gazdasági fellendülés ellenére is, többé ezt nem tehetik meg, ha nem akarnak lemaradni. A legnagyobb, 16,5 milliárd dolláros reklámbevétellel a vezető tévétársaságok számolhatnak, a legdinamikusabban azonban az online médiumok növelik majd hirdetési bevételeiket az idén, mintegy 20 százalékkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.