Megérkezett hazánkba Michael Moore cannes-i nagydíjas filmje, a Fahrenheit 9/11! Lehet, hogy nem ez a legnagyobb hír mostanában, ám a forgalmazó Mokép Rt. megfelelő pillanatban tűzte programjára az Egyesült Államokban már több mint 115 millió dollár bevételt hozó dokumentumfilmet. Ritkán látható felvételek, szakértői vélemények és a tényfeltárás: ezek a Michael Moore tarsolyában fellelhető eszközök. Az 50 éves filmrendező az Egyesült Államokat érintő legégetőbb kérdésekre keresi a választ.
Sok kritikus szerint a rendező katartikus humorral hecceli a nézőket, no meg azokat, akikről a film szól: az amerikai vezetőket. Moore csak narrátorként van jelen, mindössze néhány felvételen tűnik fel, például akkor, amikor felkéri a kongresszusi tagokat, hogy önkéntesként küldjék el saját gyerekeiket is a háborúba.
Érdekesek a produkció körül napvilágot látott amerikai hírek, kritikák is. Egy konzervatív ügyvédcsoport például meg akarta akadályozni a Fahrenheit 9/11 televíziós reklámjának vetítését, mert szerintük a hirdetés megszegte a kampánytevékenység szövetségi korlátozását. Michael Moore elismeri, hogy az elnököt élesen bíráló filmjével meg akarta győzni az amerikaiakat, hogy ne válasszák újra Busht novemberben. De úgy véli: dokumentumfilmet készített, amelynek a reklámja nem lehet a kampány része Legalábbis szerinte...
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.