Egerre figyel a reklámvilág
Kedden és szerdán Egerben találkoztak a reklámszakma vezető képviselői. Az idei, XII. Országos Reklámkonferencia a 2004. május 1-jei csatlakozás utáni időszakot összegzi. A kétnapos rendezvényen a neves hazai szakemberek mellett olyan nagy nevű európai szakértők, mint Jacques Séguéla, az Havas alelnöke, az Euro RSCG kreatív vezetője vagy Jarek Ziebinski, a Leo Burnett közép- és kelet-európai vezetője elemezik a "szép, új" reklámjövőt, így többek között az integráció várható és már bekövetkezett hatásait. (VG)
Emelkednek a kábeldíjak
Újabb csatornákkal bővül a UPC Magyarország kínálata. Szűcs László, a cég szóvivője lapunknak jelezte: a Sport 2, a Film+ és a Paprika Tv már az év vége előtt elérhető lesz. A piacvezető kábelszolgáltató programkínálat-bővülése és a költségek növekedése miatt azonban jövőre átlagosan 15 százalékkal emeli árait a UPC. A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy várhatóan a 130 ezer háztartást ellátó Fibernet Rt. is megemeli árait januártól, ám a cég még nem hozott végleges döntést az ügyben. A MatávkábelTV és az Antenna Hungária Rt. sem hozta még nyilvánosságra új tarifáit és programjait. (VG)
Coca-Cola: jelentősen növeli reklámköltését
Négyszázmillió dollárral többet fog jövőre hirdetni a Coca-Cola, mint az idén. A cég ezzel 1,4 milliárdra emeli reklámbüdzséjét, amellyel az a célja, hogy fellendítse az amúgy lankadó üdítőital-piaci eladásait. A változásokat Neville Idel, a Coca-Cola vezetője jelentette be, aki az idén júniusban állt a vállalat élére. Neville Idel elismerte, hogy a problémák az előző évek csökkenő marketingköltéseiből erednek. Chuck Fruit, a cég marketingigazgatója is elismerte: reklámjaik nem voltak annyira következetesen hatékonyak, mint amennyire kellett volna. (Kreatív)
Online üzleti lapot vett a Dow Jones
Online pénzügyi híreket és információkat közlő portált vásárol a Wall Street Journal kiadója, a Dow Jones. A cég 519 millió dollárt fizet a MarketWatch szolgáltatóért. A tranzakcióval a Dow Jones komoly pozíciót szerez az internetes tartalomszolgáltatói piacon. Az 1997-ben alapított MarketWatch két weboldalt üzemeltet, CBS.MarketWatch.com és a BigCharts.com címen. A cég készíti továbbá a CBS MarketWatch elnevezésű hétvégi műsorát, valamint üzleti elemzéseket is közöl CBS televízió- és a MarketWatch rádióhálózaton - írja a Washington Post. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.