Folyamatosan nő az üzleti utasok aránya a Germanwings járatain, sokan indulnak Budapestre Kölnből és Stuttgartból. A német diszkont-légitársaság ezen arány további emelkedésére számít, és nem zárja ki, hogy jövőre megkétszerezi a járatok számát - mondta lapunknak Andreas Engel, a társaság PR-igazgatója. A cég 2005-ben heves marketingoffenzívába kezd, hogy még inkább felvehesse a versenyt a német városok és Budapest közötti piacon lendületesen terjeszkedő brit EasyJettel és német Air Berlinnel.
A magyarok aránya 21-22 százalék körüli az első németországi járatok bevezetése, 2003 tavasza óta. A cég szeretné, ha a német mellett a magyar üzletemberek is nagyobb számban választanák a járatait, de akciózni kíván a diákok és más fogyasztói rétegek körében is. A két német várost főleg skandináv, brit és ír utasok használják átszállóhelyül Magyarországra tartva, míg a magyarok jobbára Dél-Európába utaznak Kölnön és Stuttgarton át.
A Germanwings az idén 230-240 millió eurós bevételre és 1,3 milliós nettó nyereségre számít. 16 repülőből álló gépparkja jövőre négy repülővel bővül. Ekkor 4,5-6 millió utasra számít, az idei közel kétszeresére. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.