Minden korábbinál nagyobb mértékben nőtt a Magyar Televízió Rt. (MTV) reklámbevétele tavaly. Az idei évi folytatás is hasonlóan sikeresen indult.
A nettó reklámbevétel 2004-ben megközelítette a 3,6 milliárd forintot, ez 151 százalékkal haladta meg a 2003-as évit. A sikeres működést a kiemelt sportesemények: a nyári olimpia, a labdarúgó Eb közvetítései jelentősen befolyásolták. Az értékesítés egyébként tőlük függetlenül is számottevően, 131 százalékkal nőtt. A televízió január-februárban is 130 százalékos bővülést tudott elérni 2004 hasonló időszakához képest. A további növekedésnek viszont határt szab a korlátozott reklámidő, a megrendelési állomány ugyanis már februárban meghaladta a rendelkezésre álló felületet. A hirdető partnerek mindjobban felismerik az MTV Rt. hozzáadott értékeit, így a kommunikációs befektetések területén nagyobb vállalásokat tettek 2005-ben, mint 2004-ben - jelezte Fischer András, az MTV kereskedelmi igazgatója. Az MTV más növekedési lehetősége egyéb célcsoportvásárlás bevezetése lehet, de ez még csak terv - mondta Fischer András. Március 23-i cikkünk. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.