BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megtévesztő volt a Tropicana-hirdetés

Az Egyesült Államok versenyhivatala felszólította a PepsiCót, hogy szüntesse be azokat a reklámokat, amelyben azt állította Tropicana márkanév alatt forgalmazott narancslevéről, hogy az csökkenti a keringési betegségek és a szívinfarktus valószínűségét. A versenyhivatal érvelése szerint az állítás mögött nem volt kellő orvosi bizonyíték. A Pepsit igencsak érzékenyen érintette a döntés, hiszen éppen a Tropicana termékkör volt az, amelyre a cég új, termékeinek egészségre gyakorolt jótékony hatását kiemelő imázskampányát építette. Az üdítőital-gyártó óriáscég egyébként a magyar piacon is megjelent nemrég a Tropicana családdal, amelyet egyértelműen a prémium kategóriába sorolt. (Financial Times)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.