BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megtévesztő volt a Tropicana-hirdetés

Az Egyesült Államok versenyhivatala felszólította a PepsiCót, hogy szüntesse be azokat a reklámokat, amelyben azt állította Tropicana márkanév alatt forgalmazott narancslevéről, hogy az csökkenti a keringési betegségek és a szívinfarktus valószínűségét. A versenyhivatal érvelése szerint az állítás mögött nem volt kellő orvosi bizonyíték. A Pepsit igencsak érzékenyen érintette a döntés, hiszen éppen a Tropicana termékkör volt az, amelyre a cég új, termékeinek egészségre gyakorolt jótékony hatását kiemelő imázskampányát építette. Az üdítőital-gyártó óriáscég egyébként a magyar piacon is megjelent nemrég a Tropicana családdal, amelyet egyértelműen a prémium kategóriába sorolt. (Financial Times)

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.