BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Sláger és az RTL a legmegbízhatóbb

A Reader’s Digest legújabb felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon az a márka, amely a leginkább élvezi a Reader’s Digest magazin olvasóinak a bizalmát a kontinensen. A finn telefonbrand egyetlen vizsgált piacon sem talált legyőzőre.

Magyarországon a fent említettek mellett a T-Mobile számít a legkedveltebb mobilszolgáltatónak, akárcsak az elmúlt öt évben. A biztosítók közül a legtöbben továbbra is az Allianzot választották. A bankokat tekintve az OTP, a szórakoztatóberendezéseknél a Sony, a kávémárkák sorában pedig az idén a Dowe Egberts Omnia végzett a hazai olvasóknál az első helyen. Az elektronikus médiát illetően a rádiók körében a Sláger Rádió, a tévécsatornák közül pedig az RTL Klub a legkedveltebb médium. A felmérést végzők az idén is kíváncsiak voltak a magyar olvasók bizalmát leginkább élvező ásványvízfajtára: a nemzetközileg is sok fórumon nyertes Szentkirályi lett az első helyezett. Kiderült az is, hogy immár hatodik éve hűek a hazai vásárlók az Opelhez, a hollandokkal együtt. Talán nem meglepő, hogy a cseh megkérdezettek csaknem fele a Skodában bízik, a franciák pedig főleg a Renault-ra esküsznek.

2006-ban első alkalommal választották meg az európai megbízható márkák mellett a legmegbízhatóbb embert. Magyarországon messze a legtöbb szavazatot Göncz Árpád korábbi köztársasági elnök kapta, míg Nagy-Britanniában Sir David Attenborough, Svájcban Roger Federer érdemelte ki az elismerést. A Reader’s Digest felmérése a legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Az idén a vizsgálat 14 európai országra terjedt ki. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.