A Reader’s Digest legújabb felmérése szerint a Nokia, a Nivea, a Visa és a Canon az a márka, amely a leginkább élvezi a Reader’s Digest magazin olvasóinak a bizalmát a kontinensen. A finn telefonbrand egyetlen vizsgált piacon sem talált legyőzőre.
Magyarországon a fent említettek mellett a T-Mobile számít a legkedveltebb mobilszolgáltatónak, akárcsak az elmúlt öt évben. A biztosítók közül a legtöbben továbbra is az Allianzot választották. A bankokat tekintve az OTP, a szórakoztatóberendezéseknél a Sony, a kávémárkák sorában pedig az idén a Dowe Egberts Omnia végzett a hazai olvasóknál az első helyen. Az elektronikus médiát illetően a rádiók körében a Sláger Rádió, a tévécsatornák közül pedig az RTL Klub a legkedveltebb médium. A felmérést végzők az idén is kíváncsiak voltak a magyar olvasók bizalmát leginkább élvező ásványvízfajtára: a nemzetközileg is sok fórumon nyertes Szentkirályi lett az első helyezett. Kiderült az is, hogy immár hatodik éve hűek a hazai vásárlók az Opelhez, a hollandokkal együtt. Talán nem meglepő, hogy a cseh megkérdezettek csaknem fele a Skodában bízik, a franciák pedig főleg a Renault-ra esküsznek.
2006-ban első alkalommal választották meg az európai megbízható márkák mellett a legmegbízhatóbb embert. Magyarországon messze a legtöbb szavazatot Göncz Árpád korábbi köztársasági elnök kapta, míg Nagy-Britanniában Sir David Attenborough, Svájcban Roger Federer érdemelte ki az elismerést. A Reader’s Digest felmérése a legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Az idén a vizsgálat 14 európai országra terjedt ki. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.