Új külsőben érhető el mától az ország legnagyobb videó-adatbázisa. A TV2.hu-n a televíziós műsorok rajongói a folyamatosan bővülő archívumban 25 műsor digitalizált verzióját követhetik nyomon, s naponta 4 órányi, havonta 7500 perc új videó-anyag közül választhatnak - áll a csatorna által kiadott közleményben. A közel 300 ezer fős stabil havi közönséggel rendelkező szolgáltatás a design változásai mellett tartalmilag elsősorban felhasználóbarát, új funkciókkal bővült: az egyes műsorokat szabadszavas Kereső, Naptár, Kedvencek és Toplista alapján is válogathatják a látogatók.
A hazánkban is folyamatosan növekvő internet-penetráció – amely 2006. első negyedévében elérte a 34,8 százalékot (Forrás: TGI, 2005. I-IV., 14-69 évesek) – a látogatók számának emelkedése mellett a felhasználói és hirdetői igények változásával jár. Különösen említésre méltó a szélessávú internet-kapcsolattal rendelkezők aránya: 2005 és 2006 I. negyedéves adatai viszonylatában 51%-os emelkedés figyelhető meg az ISDN, xDSL és kábel eléréssel rendelkező fogyasztók számát tekintve (Forrás: KSH).
A TV2 a nagyarányú növekedésben rejlő lehetőségeket felismerve úgy döntött, hogy a digitális fejlődés előrehaladtával nagyobb szerepet szán online szolgáltatásának és az ahhoz kapcsolódó kereskedelmi lehetőségeknek.
A TV2.hu www.tv2.hu/video címen elérhető videó-rovatának megújhodását többek között a Megasztár mindhárom szériájának online sikere vetítette előre. A tehetségkutató verseny harmadik sorozatát már - ingyenesen és élőben - az interneten is követhették a rajongók. A Megasztár webes nézőszáma minden korábbi magyar rekordot megdöntött: a 20 adás alatt 107.000 egyedi látogató 4.07 TerraByte-nyi adatot forgalmazott. A műsor iránti érdeklődés ráadásul nem szorult határok közé, mivel valamennyi földrészről akadt látogató.
Hasonló eredményeket mutathat fel a TV2 másik úttörő kezdeményezése is: a csatorna 2005-ben és 2006-ban is online elérhetővé tette a Megasztár videókat, a T-Online által szállított fizetési megoldásokat állítva a szolgáltatás mögé
A megújult videó-rovat, amely napi átlagosan 30 szerkesztett videó-részletével, s 25 archivált műsorával a legnagyobb ilyen jellegű adatbázis a magyar piacon, új funkcióival elsősorban a felhasználók eligazodását igyekszik megkönnyíteni: ezután mindenki irányítottan böngészhet a videó-tartalmak között a szabadszavas Kereső révén, megtekintheti a legnépszerűbb adásokat a Toplistában, kiválaszthatja saját Kedvenceit, vagy a Naptár funkció révén a mobiltelefonokon megszokott bontásban nézheti meg a napi kínálatot.
A portál a digitalizáció korának lehetőségeit felvillantva a hirdetők számára is számtalan egyedi hirdetési lehetőséget rejt. Az egyéni ízlés szerint választható videókhoz kapcsolódó hirdetési és szponzorációs módok – a videószpotok minden letöltés előtt vagy után, a megszakító reklámblokk a digitalizált műsorrészletek között, illetve az online közvetítés szponzorációja – olyan megoldások, amelyek a digitális televíziózás érájának előfutárai. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.