Az elmúlt heti nézettségi statisztikákat böngészve, elmondható, hogy beerősített az RTL Klub, hiszen mind a teljes nézőközönség, mind pedig a hirdetőknek fontos 18-49 éves korosztály körében a legnézettebb műsorokat produkálta. Mindkét csoportban a legnézettebb három műsor a csatornáé volt. A Bud Spencer-Terence Hill páros vígjátéka, a Kincs, ami nincs mindkét csoportban az első (1,6 millió, illetve 735 ezer nézővel), míg a Dolmen című sorozat keddi epizódja a teljes közönség körében a második, a 18-49 éves korcsoportban pedig a harmadik legnézettebb volt. Előbbinél a harmadik a Csonthülye című vígjáték, míg utóbbinál a Londoni csapás című film lett a második a nézettségi versenyben. A nézettség - nyárhoz illően - mérsékelt maradt.
A konkurens TV2 Frank Drebin hadnagy újabb ámokfutásával próbálta tartani a lépést. Ez a 18-49 éves korosztály körében többé-kevésbé sikerült is, hiszen a vígjáték körükben közel 600 ezer nézőt vonzott. a teljes nézőcsoport között azonban nem ez volt a legnépszerűbb TV2-műsor, hanem a Tények vasárnapi adása.
A hirdetők számára fontos csoportban az RTL Klub 7 műsora került a top tízbe (a top harmincban megfordul az arány: 17-13 a TV2 javára), a teljes nézőközönség legnézettebb tíz műsoránál 5-5 az arány (Top 30: 16-11 a TV2 javára).
Érdekesség, hogy a köztévé két műsora éppen csak kiszorult a legnézettebb tízből: a Szuperbuli a 12., a Gondolj apádra című Hofi emlékműsor pedig a 13. helyen végzett. A 18-49 éves korosztály körében azonban korántsem volt ilyen népszerű az MTV, hiszen egy műsoruk sem került be a legnézettebb harminc közé. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.