BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megint nyomul az RTL Klub

Az elmúlt heti nézettségi statisztikákat böngészve, elmondható, hogy beerősített az RTL Klub, hiszen mind a teljes nézőközönség, mind pedig a hirdetőknek fontos 18-49 éves korosztály körében a legnézettebb műsorokat produkálta. Mindkét csoportban a legnézettebb három műsor a csatornáé volt. A Bud Spencer-Terence Hill páros vígjátéka, a Kincs, ami nincs mindkét csoportban az első (1,6 millió, illetve 735 ezer nézővel), míg a Dolmen című sorozat keddi epizódja a teljes közönség körében a második, a 18-49 éves korcsoportban pedig a harmadik legnézettebb volt. Előbbinél a harmadik a Csonthülye című vígjáték, míg utóbbinál a Londoni csapás című film lett a második a nézettségi versenyben. A nézettség - nyárhoz illően - mérsékelt maradt.

A konkurens TV2 Frank Drebin hadnagy újabb ámokfutásával próbálta tartani a lépést. Ez a 18-49 éves korosztály körében többé-kevésbé sikerült is, hiszen a vígjáték körükben közel 600 ezer nézőt vonzott. a teljes nézőcsoport között azonban nem ez volt a legnépszerűbb TV2-műsor, hanem a Tények vasárnapi adása.

A hirdetők számára fontos csoportban az RTL Klub 7 műsora került a top tízbe (a top harmincban megfordul az arány: 17-13 a TV2 javára), a teljes nézőközönség legnézettebb tíz műsoránál 5-5 az arány (Top 30: 16-11 a TV2 javára).

Érdekesség, hogy a köztévé két műsora éppen csak kiszorult a legnézettebb tízből: a Szuperbuli a 12., a Gondolj apádra című Hofi emlékműsor pedig a 13. helyen végzett. A 18-49 éves korosztály körében azonban korántsem volt ilyen népszerű az MTV, hiszen egy műsoruk sem került be a legnézettebb harminc közé. VGO

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.