A Viacom tizennégy év után bontott szerződést Tom Cruise-zal. A sztár egyszerűen túl sokba került a médiaóriásnak, annak ellenére, hogy az elmúlt években Cruise produkciós cégének közreműködésével készült Paramount Pictures-filmek csak a mozipénztárakban 2,5 milliárd dolláros bevételt hoztak. A Viacom több olyan, a közelmúltban megjelent tanulmányra is hivatkozhat, amelyek szerint nincs egyértelmű összefüggés a nagy sztárok szereplése és a kasszasiker között. S. Abraham Ravid, a Rutgers Egyetem professzora például közel 200 film mérlegét megvizsgálva jutott arra a következtetésre, hogy a sztároknak a megtérülésre gyakorolt hatása lényegében észrevehetetlen, ráadásul az (emberi) arc nélküli főszereplők is hagyományosan jól szerepelnek, elegendő, ha E. T.-re vagy Shrekre gondolunk. De a kutatók szerint a Csillagok háborúja bevételeit sem a szereplők húzták fel. A Harvard Business Schoolon oktató Anita Elberse a Tom Cruise-büdzsé hatását vizsgálta: a sztár 2002-es bejelentése, miszerint – a beharangozókkal ellentétben – mégsem ő játssza a Hideghegy főszerepét, a film tervezett költségeit 10 millió dollárral csökkentette, Az utolsó szamurájban való szereplése viszont 28 millió dollárral megdobta az előirányzatot.
Vannak persze kivételek, ha nem is sokan: a Calgary Egyetem kutatói több mint 200 film pénzügyi történetét megvizsgálva arra a következtetésre jutottak, hogy a jegybevételekre mindössze hét színész, illetve színésznő – Tom Hanks, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Jodie Foster, Jim Carrey, Barbra Streisand és Robin Williams – gyakorolt kedvező hatást, de ők is csupán a bemutató utáni első néhány hétben, amíg ki nem alakult a közmegegyezés arról, jó-e a film vagy sem. Winona Ryder, Sharon Stone vagy Val Kilmer azonban inkább csökkentette, mint növelte e bevételeket. A rendezők közül a kutatók egyedül Steven Spielberget és Oliver Stone-t emelték ki, mint akik jelentősen hozzájárultak filmjeik anyagi sikeréhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.